دولت کانادا به افغان هایی که به کانادا کمک کرده اند پناه می دهد

[ad_1] اتاوا ، 23 ژوئیه 2021 –بسیاری از افغان های شجاع مشارکت باورنکردنی در تلاش های کانادا در افغانستان داشتند – اغلب در معرض خطر شخصی بزرگ. در حالی که بیش از 800 نفر در دهه گذشته توانستند در کانادا مستقر شوند ، بسیاری هنوز در افغانستان هستند. با بدتر شدن اوضاع در این کشور

کد خبر : 92779
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
دولت کانادا به افغان هایی که به کانادا کمک کرده اند پناه می دهد

[ad_1]

اتاوا ، 23 ژوئیه 2021 –بسیاری از افغان های شجاع مشارکت باورنکردنی در تلاش های کانادا در افغانستان داشتند – اغلب در معرض خطر شخصی بزرگ. در حالی که بیش از 800 نفر در دهه گذشته توانستند در کانادا مستقر شوند ، بسیاری هنوز در افغانستان هستند. با بدتر شدن اوضاع در این کشور ، بسیاری به دلیل کار خود به اهداف طالبان تبدیل شده اند.

دولت کانادا فوریت اوضاع را در دست گرفته است ، و ما به سرعت در حال کمک به کسانی هستیم که خود را برای کمک به کانادا در معرض خطر بزرگی قرار داده اند. به همین دلیل است که مارکو EL Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، مارک گارنو محترم ، وزیر امور خارجه ، و گرجیت S. Sajjan ، وزیر دفاع ملی ، امروز برنامه ویژه ای را برای اسکان مجدد افغانانی که از اقدامات کانادا در افغانستان ضروری است.

مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) به رسمیت شناختن خدمات خود به کانادا ، اقدامات مهاجرت ویژه ای را اجرا می کند که راهی برای محافظت از افراد در معرض خطر در کانادا در کانادا ارائه می دهد. کار در امور جهانی کانادا (GAC) و وزارت دفاع ملی (DND) برای شناسایی و کمک به افراد واجد شرایط برای اسکان مجدد در کانادا به خوبی در حال انجام است. تیم های عملیاتی IRCC ، GAC و DND در حال حاضر برای حمایت از این تلاش ها در افغانستان حضور دارند. IRCC بلافاصله پردازش افرادی را که توسط GAC و DND به آنها ارجاع داده شده است ، آغاز می کند.

واجدین شرایط شامل مترجمانی هستند که با نیروهای مسلح کانادا ، آشپز ، راننده ، نظافتچی ، کارگران ساختمانی ، نگهبانان امنیتی و کارکنان محلی مشغول به کار در سفارت کانادا در افغانستان کار کرده اند و اعضای خانواده آنها. معیارهایی که برای اسکان مجدد ارجاع می شود بر اساس رابطه قابل توجه یا ماندگار متقاضیان با دولت کانادا است. متقاضیان باید تمام الزامات معمول پذیرش از جمله امنیت ، غربالگری کیفری و سلامت را داشته باشند و زمان بندی پردازش تسریع می شود. متقاضیان همچنین مشمول اقدامات بهداشت عمومی و پروتکل های ایمنی COVID-19 خواهند شد.

برای حفاظت از حریم خصوصی آنها ، و همچنین امنیت خانواده های بزرگ که ممکن است در افغانستان باقی بمانند ، ما هویت کسانی را که اسکان داده می شوند ، نحوه تخلیه یا زمان آنها را فاش نخواهیم کرد. به دلایل امنیتی ، ما همچنین در مورد مسائل عملیاتی خاص ماموریت های خود در خارج از کشور اظهارنظر نمی کنیم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.