دولت کانادا برنامه ملی جدیدی را برای کریدورهای اکولوژیکی راه اندازی می کند

[ad_1] برنامه تحت رهبری پارک های کانادا از شناسایی کریدورهای اکولوژیکی کلیدی برای اتصال زیستگاه ها و حفظ تنوع زیستی پشتیبانی می کند. 21 آوریل 2022 لاوال، آژانس کبک پارکس کانادا مبارزه با از دست دادن تنوع زیستی و تغییرات آب و هوایی با حفاظت از طبیعت آغاز می شود. این شامل حصول اطمینان از

کد خبر : 196457
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
دولت کانادا برنامه ملی جدیدی را برای کریدورهای اکولوژیکی راه اندازی می کند

[ad_1]

برنامه تحت رهبری پارک های کانادا از شناسایی کریدورهای اکولوژیکی کلیدی برای اتصال زیستگاه ها و حفظ تنوع زیستی پشتیبانی می کند.

21 آوریل 2022 لاوال، آژانس کبک پارکس کانادا

مبارزه با از دست دادن تنوع زیستی و تغییرات آب و هوایی با حفاظت از طبیعت آغاز می شود. این شامل حصول اطمینان از اینکه شهرها و زیرساخت های ما به حیوانات و گیاهان اجازه رشد می دهند، به جای اینکه آنها را از زیستگاه جدا کنیم. هیچ کس نمی خواهد حیات وحشی را ببیند که قادر به عبور از بزرگراه برای رسیدن به تالاب نیست، یا پرندگان مهاجر بدون درختی که در طول پروازشان استراحت کنند. کریدورهای اکولوژیکی برای حفاظت مؤثر از طبیعت ضروری هستند زیرا از حرکت گونه‌ها بین مناطق حفاظت‌شده حمایت می‌کنند و به آن‌ها اجازه تعامل و یافتن زیستگاه را می‌دهند. آنها همچنین به سایر فرآیندهای طبیعی مانند گرده افشانی اجازه می دهند تا در سراسر چشم انداز وسیع تر اتفاق بیفتند و در عین حال به مردم این فرصت را می دهند تا به طور مسئولانه جوامع زیست پذیری را توسعه دهند که با طبیعت همزیستی دارند و بهترین فرصت را برای شکوفایی به آن می دهند.

امروز، محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارک های کانادا، راه اندازی برنامه ملی کریدورهای اکولوژیکی را اعلام کرد. با سرمایه‌گذاری 60.6 میلیون دلاری در طول پنج سال، برنامه پارک‌های کانادا به رهبری پارک‌ها، سایر حوزه‌های قضایی و سازمان‌ها را برای ایجاد ارتباطات اکولوژیکی بهتر بین مناطق حفاظت‌شده و حفاظت‌شده، که به نفع محیط‌زیست و همه کانادایی‌ها خواهد بود، پشتیبانی می‌کند.

نمونه های بسیار خوبی از راهروهای زیست محیطی در حال حاضر در سراسر کانادا وجود دارد. در سیستم اکوپارک Cootes to Escarpment اتصال بسیار مهمی را در نزدیکی مراکز شهری در انتاریو فراهم می‌کند و از گونه‌هایی مانند لاک‌پشت‌های بلندینگ، پروانه‌های سلطنتی و حشرات جنگلی محافظت می‌کند. در آن سوی کشور، Kootenay Connect در بریتیش کلمبیا، زیستگاه ها را در چهار نقطه مهم تنوع زیستی به ویژه برای خرس گریزلی افزایش می دهد و به هم متصل می کند.

پارک های کانادا با سطوح دیگر دولت و طیف وسیعی از شرکا، کارشناسان و ذینفعان برای ایجاد معیارها و نقشه برداری از مناطقی که این کریدورها بیشترین تأثیرات مثبت را برای حفاظت از تنوع زیستی در مناطق کلیدی در سراسر کانادا داشته باشند، همکاری خواهد کرد. این شامل کار با شرکای بومی برای اطمینان از اینکه برنامه از طریق دانش بومی اطلاع رسانی شده و به آشتی کمک می کند، از طریق مباشرت زمین و فرصت های اتصال می باشد.

برنامه ملی پارکز کانادا برای کریدورهای اکولوژیکی با سرمایه گذاری تاریخی 2.3 میلیارد دلاری در میراث طبیعی کانادا که در بودجه 2021 اعلام شد، پشتیبانی می شود. این برنامه اقدامات را برای کاهش تلفات تنوع زیستی، حفاظت از اکوسیستم ها و کمک به کانادا برای سازگاری با تغییرات آب و هوایی تسریع خواهد کرد.

-30-

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.