دولت کانادا برای کمک به کانادایی‌های بیشتری که با حمایت از گروه‌های اجتماعی، تعلیق رکورد را به دست آورند

[ad_1] 3 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو تعداد بی‌شماری از کانادایی‌ها وجود دارند که دوران محکومیت خود را سپری کرده‌اند و زندگی‌شان را مطیع قانون می‌کنند، اما همچنان با انگ و موانع روبرو هستند زیرا هنوز سابقه کیفری دارند. علاوه بر این، سوابق جنایی طولانی منجر به حضور بیش از حد افراد بومی، سیاه پوست

کد خبر : 164799
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
دولت کانادا برای کمک به کانادایی‌های بیشتری که با حمایت از گروه‌های اجتماعی، تعلیق رکورد را به دست آورند

[ad_1]

3 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو

تعداد بی‌شماری از کانادایی‌ها وجود دارند که دوران محکومیت خود را سپری کرده‌اند و زندگی‌شان را مطیع قانون می‌کنند، اما همچنان با انگ و موانع روبرو هستند زیرا هنوز سابقه کیفری دارند. علاوه بر این، سوابق جنایی طولانی منجر به حضور بیش از حد افراد بومی، سیاه پوست و سایر افراد نژادپرستانه در سیستم عدالت کیفری ما شده است. به همین دلیل است که دولت کانادا با ایجاد عادلانه‌تر، ارزان‌تر و در دسترس‌تر کردن تعلیق‌های رکورد برای همه، به افراد بیشتری کمک می‌کند تا از این ننگ رهایی یابند.

برای کمک به بیشتر کانادایی ها برای بهره مندی از تعلیق رکوردها و ادامه زندگی خود، وزیر ایمنی عمومی، محترم مارکو مندیسینو، امروز حمایت جدیدی از سازمان هایی که به تعلیق کمک می کنند، اعلام کرد. این فراخوان برای درخواست یک جریان مشارکت جدید در برنامه کمک‌های مالی و کمک‌ها به سازمان‌های داوطلبانه ملی شامل بودجه فدرال 18 میلیون دلاری طی چهار سال آینده است که به سازمان‌های فعال در اصلاحات، آزادی مشروط و ادغام مجدد جامعه اختصاص می‌یابد.

این بودجه به سازمان‌های جامعه‌محور کمک می‌کند از کسانی که درخواست تعلیق رکورد را در مسیریابی فرآیند دارند حمایت کنند و اطمینان حاصل کنند که به اطلاعات و منابع مناسب دسترسی دارند. همچنین به کاهش اتکا به برخی از شرکت‌های خصوصی و انتفاعی که می‌توانند اطلاعات گمراه‌کننده ارائه دهند و هزینه‌های بالایی را دریافت کنند، کمک می‌کند. این فراخوان برای درخواست تا 18 مارس 2022 باز است

اعلامیه امروز بر اساس پیشرفت دولت کانادا در مقابله با نابرابری های سیستمیک در سیستم عدالت کیفری است. در 21 دسامبر 2021، کاهش هزینه های درخواست تعلیق رکورد از 657.77 دلار به 50 دلار را اعلام کرد. دولت همچنین به بررسی توقیف خودکار برخی سوابق جنایی برای کسانی که بدون جرم زندگی می کنند، با مشورت استان ها، مناطق و شهرداری ها و همچنین سایر سهامداران کلیدی عدالت کیفری ادامه می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.