دولت کانادا برای کمک به بیش از 500 شرکت نوآور در تولید محصولات طبیعی سرمایه گذاری می کند

[ad_1] شبکه ای برای توسعه و تجاری سازی محصولات و فناوری های طبیعی در کانادا 12 آگوست 2021 – شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد بخش محصولات طبیعی کانادا تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است ، اگرچه این پتانسیل را دارد که مزایای وسیع زیست محیطی ، بهداشتی و اقتصادی را به کانادایی

کد خبر : 92462
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۶:۲۰
دولت کانادا برای کمک به بیش از 500 شرکت نوآور در تولید محصولات طبیعی سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

شبکه ای برای توسعه و تجاری سازی محصولات و فناوری های طبیعی در کانادا

12 آگوست 2021 – شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد

بخش محصولات طبیعی کانادا تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است ، اگرچه این پتانسیل را دارد که مزایای وسیع زیست محیطی ، بهداشتی و اقتصادی را به کانادایی ها ارائه دهد. این شامل همه چیز از کشاورزی گرفته تا تصفیه فاضلاب ، مراقبت های دامپزشکی و محصولات سبز خانگی است. بسیاری از کسب و کارهایی که زمینه های جدیدی را ایجاد کرده اند در حال حاضر به تنهایی کار می کنند و از دانش و تخصص دیگران در این زمینه برای عرضه محصولات خود به بازار و در نهایت مصرف کنندگان در کانادا و سراسر جهان بهره مند خواهند شد.

امروز ، محترم لارنس مکولای ، وزیر امور کهنه سربازان و وزیر دفاع ملی و علی احساسی ، دبیر پارلمانی وزیر نوآوری ، علم و صنعت (نوآوری و صنعت) ، به نمایندگی از شامپاین فرانسوا فیلیپ محترم اعلام کردند ، وزیر نوآوری ، علم و صنعت ، سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری در طرح 41.8 میلیون دلاری به رهبری Natural Products Canada برای حمایت از نوآوری های فعلی و آینده در این بخش ، ایجاد شغل و کمک به حفاظت از محیط زیست.

محصولات طبیعی کانادا (NPC) ، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در شارلوت تاون که در سال 2015 تأسیس شد ، تلاش هایی را برای اتصال نوآوران و سازمان ها از بخش های مختلف به منظور تسریع نوآوری و تجاری سازی محصولات م impactثر بر رفاه انسان ، حیوانات و گیاهان انجام می دهد. ؛ افزایش انتقال دانش ؛ و دسترسی به زنجیره ارزش جهانی. NPC از تخصص ، مشارکت های استراتژیک و افزایش دسترسی به بازارها استفاده خواهد کرد و در تحقیق و توسعه (تحقیق و توسعه) و تجاری سازی محصولات طبیعی در پنج زمینه زیر سرمایه گذاری می کند:

  • کشاورزی، از جمله سموم زیستی و فناوریهای رشد داخلی. این می تواند ، برای مثال ، سموم زیستی طبیعی باشد که از میکروارگانیسم ها برای کاهش شب پره درختان سیب ، گلابی و آلو استفاده می کنند.
  • بهداشت و تغذیه حیوانات، از جمله محصولات طبیعی دامپزشکی و مواد تشکیل دهنده خوراک. این می تواند ، به عنوان مثال ، محصولات مراقبت از حیوانات برای محافظت از دام در برابر باکتری ها ، ویروس ها و انگل ها باشد.
  • محصولات بیولوژیکی و پایداری، از جمله پلاستیک های زیستی و مواد قابل کمپوست. این می تواند به عنوان مثال شامل محصولات کاملاً تجزیه پذیر مانند شامپو ساخته شده از گیاهان یا ظروف و بشقاب های ساخته شده از الیاف کنف یا کتان باشد.
  • سلامت و تغذیه انسان، از جمله مکمل های طبیعی و مواد تشکیل دهنده مانند نگهدارنده های غذایی که از قارچ استخراج شده است.
  • مدیریت آب و پسماند، از جمله نظارت بر کیفیت آب و اصلاح محل های آلوده. این می تواند شامل ، برای مثال ، راه حل های نظارت و تصفیه فاضلاب بر اساس میکروب باشد.

انتظار می رود سرمایه گذاری امروز به گسترش شبکه در بیش از 2500 سازمان ، تسریع در رشد بیش از 500 شرکت ، برنامه های 28 میلیون دلاری برای تسریع تحقیق و توسعه و تجاری سازی محصولات و فناوری های نوآورانه طبیعی کمک کند و 200 میلیون دلار سرمایه گذاری جدید برای منابع طبیعی کانادا ایجاد کند. صنعت محصولات

این پروژه با سایر ابتکارات مورد حمایت دولت کانادا از جمله جداول استراتژی اقتصادی ، ابرخوشه صنایع پروتئینی و ابرخوشه اقیانوس هماهنگ است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.