دولت کانادا برای پروژه‌های تحقیق و پایش آلاینده‌های شمالی فراخوان پیشنهاد می‌دهد

[ad_1] 18 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – تاج-روابط بومی و امور شمالی کانادا غذاهای سنتی برداشت شده در کشور برای فرهنگ، رژیم غذایی و امنیت غذایی جوامع بومی و شمالی ها مهم هستند. جوامع بومی و دانشمندان برای درک بهتر سطوح آلاینده‌های موجود در این غذاها و اجرای راه‌حل‌های توسعه‌یافته مشترک برای کاهش قرار

کد خبر : 180613
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
دولت کانادا برای پروژه‌های تحقیق و پایش آلاینده‌های شمالی فراخوان پیشنهاد می‌دهد

[ad_1]

18 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – تاج-روابط بومی و امور شمالی کانادا

غذاهای سنتی برداشت شده در کشور برای فرهنگ، رژیم غذایی و امنیت غذایی جوامع بومی و شمالی ها مهم هستند. جوامع بومی و دانشمندان برای درک بهتر سطوح آلاینده‌های موجود در این غذاها و اجرای راه‌حل‌های توسعه‌یافته مشترک برای کاهش قرار گرفتن در معرض این آلاینده‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی چمنزارهای کانادا و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، فراخوان سال های 2022 تا 2023 را برای پیشنهادات برای تحقیق و نظارت بر آلاینده هایی که منشأ آنها در سایر بخش ها است، اعلام کرد. جهان و از طریق جریان های هوایی و دریایی به شمال و قطب شمال کانادا منتقل می شوند.

به عنوان بخشی از برنامه آلاینده های شمالی، دولت کانادا 475000 دلار برای سال های 2022 تا 2023 برای پروژه های جدید مربوط به نظارت و تحقیقات زیستی سلامت انسان و همچنین نظارت و تحقیق مبتنی بر جامعه ارائه می دهد.

در سال پروژه 2021-2022، 74 پروژه برای تامین مالی از برنامه آلاینده های شمالی انتخاب شدند. این پروژه ها دانش را در مورد سطوح آلاینده های حمل و نقل دوربرد در غذاهای سنتی برداشت و تأثیرات بالقوه آنها بر سلامت حیوانات و انسان افزایش داد. آنها همچنین به شکاف های دانش مربوط به آلودگی پلاستیکی در شمال و قطب شمال کانادا پرداختند. یافته‌های این پروژه‌ها به سیاست‌گذاران، جوامع و ساکنان کمک می‌کند تا ایمنی غذاهای سنتی کشور را تعیین کنند، که می‌تواند بر سلامت و رفاه شمالی‌ها از جمله جوامع بومی تأثیر بگذارد.

اعضای جامعه و سازمان‌ها و دولت‌های بومی و منطقه‌ای تشویق می‌شوند تا با مشارکت دانشمندان دانشگاه و دولت فدرال برای ارائه پیشنهاد همکاری کنند. متقاضیان تا 26 آوریل 2022 فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ارسال کنند. پروژه های انتخاب شده برای تامین مالی در تابستان 2022 اعلام خواهند شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.