دولت کانادا برای محافظت بیشتر کانادایی ها و محیط زیست در برابر خطرات آفت کش ها اقدام می کند

[ad_1] مشاوره عمومی شفافیت را افزایش می دهد، شیوه های بررسی را مدرن می کند و دسترسی به داده های مستقل و واقعی را افزایش می دهد 21 مارس 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا دولت کانادا متعهد است ضمن تلاش برای محافظت بهتر از سلامت انسان، حیات وحش و محیط زیست، اطمینان حاصل

کد خبر : 181800
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
دولت کانادا برای محافظت بیشتر کانادایی ها و محیط زیست در برابر خطرات آفت کش ها اقدام می کند

[ad_1]

مشاوره عمومی شفافیت را افزایش می دهد، شیوه های بررسی را مدرن می کند و دسترسی به داده های مستقل و واقعی را افزایش می دهد

21 مارس 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا

دولت کانادا متعهد است ضمن تلاش برای محافظت بهتر از سلامت انسان، حیات وحش و محیط زیست، اطمینان حاصل کند که کانادایی ها در برابر تمام خطرات مرتبط با استفاده از آفت کش ها محافظت می شوند. به همین دلیل است که آژانس تنظیم مقررات مدیریت آفات بهداشت کانادا (PMRA) تضمین می کند که همه آفت کش های تایید شده برای استفاده در کانادا استانداردهای سختگیرانه ای را برای سلامت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست دارند.

امروز، محترم ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، سند بحث تقویت بیشتر حفاظت از سلامت و محیط زیست: بررسی هدفمند قانون محصولات کنترل آفات (PCPA) و یک مشاوره عمومی آنلاین را رسماً راه اندازی کرد.

این بررسی به دنبال اعلامیه 4 آگوست دولت کانادا صورت می گیرد که تاکید می کند Health Canada بررسی مفاد خاص این قانون را آغاز خواهد کرد. قانون محصولات کنترل آفات. همچنین با نامه دستوری وزیر بهداشت همخوانی دارد.

سند بحث و مشاوره به دنبال ایده ها و نظرات کانادایی ها و ذینفعان در مورد اینکه چگونه PMRA می تواند کار خود را در زمینه های زیر تغییر دهد:

  • تقویت سلامت انسان و حفاظت از محیط زیست با نوسازی فرآیند بررسی آفت کش ها؛
  • بهبود شفافیت و دسترسی ذینفعان به اطلاعات برای تقویت مشارکت معنادار در تصمیم گیری؛ و
  • افزایش استفاده از داده‌های دنیای واقعی و توصیه‌های مستقل در فرآیند تصمیم‌گیری برای اطلاع‌رسانی بهتر تصمیم‌ها برای حفاظت از سلامت انسان و محیط زیست.

PMRA در حال برنامه ریزی گسترده ترین تعامل ممکن در مورد بازنگری قانون محصولات کنترل آفات است. علاوه بر دعوت از نظرات کانادایی‌ها، جلسات مشاوره با دولت‌های استانی و منطقه‌ای، سازمان‌های غیردولتی، دانشگاه‌ها، جوامع بومی، گروه‌های مصرف‌کننده، گروه‌های کاربری و تولیدکنندگان برگزار خواهد شد.

موجود قانون محصولات کنترل آفات (PCPA) حفاظت قوی و مبتنی بر شواهد از سلامت انسان و محیط زیست را فراهم می کند و پایه و اساس رویکرد مبتنی بر علم کانادا به مقررات آفت کش ها است. دولت کانادا متعهد به ادامه تصمیم گیری بر اساس بهترین علم موجود است.

با این حال، ما همچنین می دانیم که کانادایی ها انتظار شفافیت بیشتر در تصمیم گیری های نظارتی، با فرآیندهای بررسی کارآمدتر و موثرتر و افزایش استفاده از داده های واقعی و مستقل را دارند.

برای برآورده کردن انتظارات کانادایی‌ها و ساختن آینده‌ای پاک‌تر و سبزتر، دولت کانادا به همکاری با همه شرکا ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که آفت‌کش‌های مورد استفاده در کانادا برای سلامت انسان و محیط زیست ما ایمن هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.