دولت کانادا برای حمایت از شیوه های کشاورزی پایدار در فناوری پاک سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 3 فوریه 2022 – Farnham، کبک – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا در سراسر کشور، کشاورزان کانادایی در خط مقدم بحران آب و هوا هستند. از طریق سرمایه‌گذاری در فناوری پاک، دولت کانادا بر حمایت از کشاورزان از طریق چالش‌های امروزی – از خشکسالی گرفته تا آب و هوای شدید – متمرکز

کد خبر : 164721
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
دولت کانادا برای حمایت از شیوه های کشاورزی پایدار در فناوری پاک سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

3 فوریه 2022 – Farnham، کبک – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

در سراسر کشور، کشاورزان کانادایی در خط مقدم بحران آب و هوا هستند. از طریق سرمایه‌گذاری در فناوری پاک، دولت کانادا بر حمایت از کشاورزان از طریق چالش‌های امروزی – از خشکسالی گرفته تا آب و هوای شدید – متمرکز است و در عین حال اقدامات اقلیمی را برای ساختن آینده‌ای سالم برای نسل‌های آینده انجام می‌دهد.

ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، از موج اول 60 پروژه مصوب تحت برنامه فناوری پاک کشاورزی (ACT) خبر داد. با 17.9 میلیون دلار برای پروژه ها در سراسر کانادا، کشاورزان و مشاغل کشاورزی به آخرین فناوری های پاک دسترسی خواهند داشت. این به کشاورزان کمک می کند تا با آب و هوای در حال تغییر سازگار شوند و رقابت درازمدت خود را تقویت کنند و در عین حال انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهند. این بودجه بر سه حوزه اولویت متمرکز شده است: انرژی سبز و بهره وری انرژی. کشاورزی دقیق؛ و اقتصاد زیستی

اوایل امروز، وزیر Bibeau عملاً با Fermes Janor Inc. تحت رهبری زنان در Farnham، کبک ملاقات کرد و دستگاه خشک کن غلات در فضای باز جدید و تجهیزاتی که از طریق بودجه ACT تا سقف 421,000 دلار امکان پذیر شده است به او نشان داده شد. این یکی از 9 پروژه ACT – Adoption Stream است که تا به امروز در کبک تایید شده است، با سرمایه گذاری های فدرال در استان تا کنون تقریباً 1.9 میلیون دلار.

بعداً امروز صبح، Wendland Farms Ltd. در والدهیم، ساسکاچوان به طور مجازی با وزیر Bibeau ملاقات کرد تا پیشرفت در عملیات مزرعه و خشک کن دانه با راندمان بالا خود را به نمایش بگذارد، که با کمک مالی ACT بیش از 251,000 دلار ممکن شده است. این پروژه یکی از 24 پروژه ای است که تاکنون آماده شده است، با سرمایه گذاری فدرال تا به امروز تقریباً 7.6 میلیون دلار در سراسر منیتوبا، ساسکاچوان و آلبرتا انجام شده است.

تحت برنامه ACT، کشاورزان و مشاغل کشاورزی به بودجه برای کمک به توسعه و اتخاذ آخرین فناوری های پاک برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و افزایش رقابت پذیری دسترسی خواهند داشت.

اعلامیه امروز مبتنی بر کارهایی است که در حال حاضر برای کمک به کشاورزان در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و توسعه فناوری برای انطباق با تغییرات آب و هوایی انجام شده است. برنامه فناوری پاک کشاورزی (ACT) بخشی از طرح اقلیم تقویت شده دولت است. یک محیط سالم و یک اقتصاد سالم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.