دولت کانادا برای حمایت از سازمان های غیرانتفاعی تحت رهبری سیاهان در سراسر انتاریو شمالی سرمایه گذاری می کند

[ad_1] FedNor بیش از 1.1 میلیون دلار برای حمایت از کارآفرینان و مشاغل سیاه پوست در سراسر منطقه سرمایه گذاری می کند. 11 مارس 2022 – سادبری، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor صاحبان مشاغل و کارآفرینان سیاه پوست کانادایی کمک های مهمی به اقتصاد کانادا می کنند، با این

کد خبر : 177799
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
دولت کانادا برای حمایت از سازمان های غیرانتفاعی تحت رهبری سیاهان در سراسر انتاریو شمالی سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

FedNor بیش از 1.1 میلیون دلار برای حمایت از کارآفرینان و مشاغل سیاه پوست در سراسر منطقه سرمایه گذاری می کند.

11 مارس 2022 – سادبری، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor

صاحبان مشاغل و کارآفرینان سیاه پوست کانادایی کمک های مهمی به اقتصاد کانادا می کنند، با این حال همچنان با نژادپرستی سیستماتیک و موانع در راه اندازی و رشد کسب و کار خود مواجه هستند. این موضوع با همه‌گیری COVID-19 تشدید شده است. دولت کانادا با اولین برنامه کارآفرینی سیاه پوستان (BEP) – سرمایه گذاری بیش از 400 میلیون دلاری برای حمایت از موفقیت بلندمدت کارآفرینان سیاه پوست و صاحبان مشاغل – برای رفع موانع طولانی مدت تلاش می کند.

امروز، ویوین لاپونت، نماینده سادبری، و مارک جی سره، نماینده کمربند نیکل و منشی پارلمانی وزیر زبان های رسمی، اعلام کردند که انجمن میراث آفریقایی سادبری 1،150،000 دلار از طریق FedNor دریافت خواهد کرد. برنامه توانمندسازی اقتصادی سیاهپوستان شمالی انتاریو در جوامع سراسر انتاریوی شمالی. این اعلامیه از طرف محترم پتی هاجدو، وزیر مسئول فدنور، و عضو پارلمان Thunder Bay–Superior North اعلام شد.

با استفاده از رویکرد اول کسب و کار، این برنامه برای رسیدگی به نژادپرستی و تبعیض سیستماتیک با ایجاد مسیرهای بیشتر به سمت فرصت طراحی شده است. این برنامه برای رفع شکاف‌های موجود در اکوسیستم کارآفرینی منطقه، حمایت فرهنگی مناسبی را برای کارآفرینان سیاه پوست و صاحبان مشاغل جمع‌آوری، توسعه و ارائه می‌کند. به طور خاص، این بودجه به انجمن میراث آفریقایی سادبری اجازه می‌دهد تا کارگاه‌ها، سمینارهای آموزشی و نمایشگاه‌های تجاری را هماهنگ کند، خدمات راهنمایی و مشاوره ارائه دهد، و از رویدادها و فعالیت‌های مختلفی حمایت کند که استعداد، برتری، موفقیت و کسب‌وکار سیاه‌پوستان را به نمایش بگذارد. این سرمایه گذاری استراتژیک همچنین به انجمن اجازه می دهد تا چهار شغل تمام وقت با کیفیت بالا برای حمایت از اداره برنامه ایجاد کند.

این حمایت از طریق صندوق ملی اکوسیستم، که برای تقویت اکوسیستم کارآفرینی برای کارآفرینان سیاه پوست و صاحبان مشاغل در سراسر کانادا ایجاد شده است، ارائه می شود. در شمال انتاریو، FedNor صندوق را مدیریت می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.