دولت کانادا برای حمایت از برنامه های عملیاتی زیرساختی برای دولتهای متیس بودجه اعلام کرد

[ad_1] 13 آگوست 2021-اتاوا ، منطقه سنتی Algonquin ، انتاریو-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا به عنوان بخشی از بودجه 2021 ، دولت کانادا سرمایه گذاری های تاریخی در زیرساخت های بومی انجام می دهد تا شکاف های اساسی زیرساخت ها را برطرف کرده و نتایج اقتصادی ، اجتماعی و بهداشتی را در جوامع

کد خبر : 90821
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
دولت کانادا برای حمایت از برنامه های عملیاتی زیرساختی برای دولتهای متیس بودجه اعلام کرد

[ad_1]

13 آگوست 2021-اتاوا ، منطقه سنتی Algonquin ، انتاریو-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا

به عنوان بخشی از بودجه 2021 ، دولت کانادا سرمایه گذاری های تاریخی در زیرساخت های بومی انجام می دهد تا شکاف های اساسی زیرساخت ها را برطرف کرده و نتایج اقتصادی ، اجتماعی و بهداشتی را در جوامع خود بهبود بخشد.

امروز ، کارولین بنت محترم ، وزیر روابط بومیان تاج و دانیل وندال ، وزیر امور شمال ، 200 میلیون دلار در چهار سال برای حمایت از اولویت های زیرساختی دولتهای متیس اعلام کردند. این اولین سرمایه گذاری مهم فدرال در زیرساخت های جوامع متیس است ، بازتاب تعهد دولت به سرمایه گذاری های مبتنی بر تمایز که منعکس کننده ویژگی منحصر به فرد مردمان اول ، Inuit و Metis است. دریافت کنندگان پنج عضو اصلی متیس متشکل از شورای ملی متیس هستند: ملت متیس انتاریو ، فدراسیون مانیتوبا متیس ، ملت متیس ساسکاچوان ، متیس ملت آلبرتا و ملت بریتیش کلمبیا.

علاوه بر این ، دولت کانادا 40 میلیون دلار در طول چهار سال برای حمایت از اولویت های زیربنایی فوری در شهرک های متیس در آلبرتا اعلام کرد. 8 جامعه شهرک متیس توسط شورای عمومی شهرک های متیس (MSGC) نمایندگی می شوند. شهرک های متیس در کانادا به عنوان تنها منطقه تحت کنترل متیس با پایگاه زمینی قانونی توسط استان آلبرتا ، منحصر به فرد و تاریخی هستند.

این امر با برآوردن فوری ترین نیازهای کوتاه مدت آنها ، از شهرک های متیس در مورد پایداری بلند مدت حمایت می کند و به این شهرک ها اجازه می دهد تا برنامه هایی را برای توصیف مدیریت و ارائه برنامه های زیرساختی اجرا کنند. ما در آینده نزدیک با آلبرتا و شرکای شهرک متیس به منظور توسعه برنامه ها و تحقق این سرمایه گذاری های مهم در تعامل خواهیم بود.

دولت کانادا به رسمیت می شناسد که دسترسی به زیرساخت های مناسب ، شامل آب آشامیدنی تمیز ، زیرساخت های حمل و نقل کافی ، خانه های خوش ساخت ، امکانات بهداشتی و فرهنگی با کیفیت ، مدارس و دسترسی مطمئن به اینترنت ، برای سلامت جسمی ، روانی و اقتصادی جامعه ضروری است. و رفاه

بودجه زیرساختی بودجه 2021 پروژه های آماده بیل را در یک بازه زمانی کوتاه و چهار ساله هدف قرار می دهد و اطمینان حاصل می کند که پشتیبانی تا حد امکان سریع و با حداکثر انعطاف پذیری به شرکا ارائه می شود تا آنها بتوانند نیازهای شهروندان خود را برطرف کنند. این ابتکار تحت رهبری متیس بر اساس اجرای مداوم بودجه 2018 برای استراتژی مسکن ملت متیس ، که شامل سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری طی 10 سال از سال 2018 تا 2018 است ، ایجاد خواهد شد.

همه گیری COVID-19 بر ضرورت توسعه زیرساخت ها در جوامع شمالی و دور افتاده تأکید کرده است. حمایت از نیازهای زیرساختی فوری ، که توسط شرکای بومی در اولویت قرار گرفته است ، باعث ایجاد مشاغل و ایجاد جوامع بومی سالم تر ، ایمن تر و مرفه تر می شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.