دولت کانادا برای حمایت از افرادی که در نوا اسکوشیا از مواد استفاده می کنند، کمک مالی می کند

[ad_1] بهبود نتایج سلامتی برای افراد در معرض خطر مضرات مصرف مواد و مصرف بیش از حد 16 مارس 2022 | هالیفاکس، نوا اسکوشیا | بهداشت کانادا بحران مصرف بیش از حد مواد افیونی یک بحران جدی بهداشت عمومی است که تلفات غم انگیزی را بر خانواده ها، دوستان و جوامع در سراسر کشور وارد

کد خبر : 179884
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۰۸
دولت کانادا برای حمایت از افرادی که در نوا اسکوشیا از مواد استفاده می کنند، کمک مالی می کند

[ad_1]

بهبود نتایج سلامتی برای افراد در معرض خطر مضرات مصرف مواد و مصرف بیش از حد

16 مارس 2022 | هالیفاکس، نوا اسکوشیا | بهداشت کانادا

بحران مصرف بیش از حد مواد افیونی یک بحران جدی بهداشت عمومی است که تلفات غم انگیزی را بر خانواده ها، دوستان و جوامع در سراسر کشور وارد کرده است. داده های اخیر در مورد مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد افیونی تأثیر منفی کووید-19 بر بحران مصرف بیش از حد را تأیید می کند، به طوری که بسیاری از حوزه های قضایی نرخ بالای مضرات از جمله مرگ و میر را در طول سال های 2020، 2021 و اکنون تا سال 2022 گزارش کرده اند. در نیمه اول سال 2021، 23 نفر بر اثر مصرف بیش از حد مواد افیونی در نوا اسکوشیا جان باختند. دولت کانادا متعهد است اطمینان حاصل کند که همه کانادایی‌ها به خدمات مصرف مواد نجات‌بخش و حمایت‌هایی که نیاز دارند دسترسی دارند.

امروز، محترم کارولین بنت، وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت، بودجه فدرال را از طریق برنامه مصرف مواد و اعتیادهای بهداشت کانادا (SUAP) برای پروژه ای به رهبری مرکز دوستی بومی Mi’kmaw در هالیفاکس اعلام کرد. این پروژه با افزایش تلاش‌های پیشگیری و کاهش آسیب در سراسر نوا اسکوشیا، از جمله در جوامع بومی، و همچنین با گسترش شبکه‌های بهداشت حرفه‌ای و همتایان، به بهبود نتایج سلامت برای افرادی که در معرض خطر آسیب‌های مرتبط با مواد و مصرف بیش از حد هستند، کمک خواهد کرد. در سراسر منطقه اقیانوس اطلس

اعلامیه امروز شامل نزدیک به 250,000 دلار برای حمایت از گسترش شبکه مصرف مواد Direction 180 در منطقه آتلانتیک (SUNAR)، یک شبکه منطقه‌ای تحت رهبری همتایان از افراد با تجربه زندگی یا زندگی در مصرف مواد در سراسر اقیانوس اطلس کانادا است که به دنبال بهبود و نجات جان انسان‌ها است. . این بودجه به افزایش دسترسی به خدمات و برنامه های موجود آنها کمک می کند.

دولت فدرال با تمام دستورات دولت، شرکا، جوامع بومی، ذینفعان، افراد دارای تجربه زنده و زنده اعتیاد، و سازمان‌ها در جوامع در آتلانتیک کانادا و سراسر کشور برای پایان دادن به این بحران بهداشت عمومی ملی و اطمینان از مردم به کار خود ادامه خواهد داد. به خدمات مصرف مواد نجات دهنده که نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.