دولت کانادا برای ایجاد ظرفیت، پاسخگویی به شرایط اضطراری و ایمن نگه داشتن جوامع، سازمان‌های غیردولتی را تأمین مالی می‌کند.

4 مه 2022 اتاوا، انتاریو در طول هفته آمادگی اضطراری، دولت کانادا در کنار شرکای خود در سراسر کشور کار می‌کند تا اهمیت آمادگی برای هر چیزی را برجسته کند. دو سال گذشته به همه ما نشان داده است که شرایط اضطراری در مقیاس بزرگ – مانند یک بیماری همه گیر – می تواند منابع

کد خبر : 202485
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
دولت کانادا برای ایجاد ظرفیت، پاسخگویی به شرایط اضطراری و ایمن نگه داشتن جوامع، سازمان‌های غیردولتی را تأمین مالی می‌کند.


4 مه 2022
اتاوا، انتاریو

در طول هفته آمادگی اضطراری، دولت کانادا در کنار شرکای خود در سراسر کشور کار می‌کند تا اهمیت آمادگی برای هر چیزی را برجسته کند. دو سال گذشته به همه ما نشان داده است که شرایط اضطراری در مقیاس بزرگ – مانند یک بیماری همه گیر – می تواند منابع ما را تحت فشار قرار دهد. هنگامی که این رویدادها اتفاق می افتد، دولت فدرال شریکی برای استان ها و مناطق است و اطمینان می دهد که نیازهای آنها برآورده شده و از طریق درخواست کمک فدرال (RFAs) به سرعت به آنها پاسخ داده می شود. این شامل حمایت از سازمان‌های غیردولتی (NGO) می‌شود که در واکنش به رویدادهایی مانند همه‌گیری کووید-19 در حال انجام و بلایای فزاینده مرتبط با تغییرات آب و هوایی از ساحل به ساحل از ساحل به ساحل درگیر هستند.

امروز، بیل بلر محترم، رئیس شورای خصوصی ملکه کانادا و وزیر آمادگی اضطراری، مبلغ 150 میلیون دلار برای حمایت از نیروی کار بشردوستانه برای واکنش به COVID-19 و سایر موارد اضطراری در مقیاس بزرگ برنامه (HWF) برای حمایت از ظرفیت سازی و منابع پاسخ داخلی به چهار سازمان غیردولتی مدیریت اضطراری برتر کانادا.

تا به امروز، دولت کانادا بیش از 78 میلیون دلار از طریق این سرمایه گذاری به صلیب سرخ کانادا، آمبولانس سنت جان، ارتش نجات و انجمن داوطلبان جستجو و نجات کانادا (SARVAC) کمک کرده است. این بودجه به این سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا در واکنش به رویدادهای نوظهور سریع‌تر بسیج شوند و حمایت‌های حیاتی روی زمین را برای دولت‌های استانی، منطقه‌ای و محلی مستقر کنند.

به طور خاص، این بودجه برای حمایت از خدمات حیاتی در محل برای چندین استان و هر سه منطقه ای که درخواست کمک فدرال کرده اند، از جمله پرستاران مراقبت های ویژه در بیمارستان ها، حمایت در مراکز مراقبت طولانی مدت و خانه های سالمندان، و پیشگیری و کنترل همه گیر، اختصاص یافته است. و حمایت از واکسیناسیون همچنین از استقرار برای پاسخ به شیوع بیماری در جوامع بومی دورافتاده پشتیبانی کرده است.

در سال‌های 2022-2023، این برنامه به تأمین بودجه برای این سازمان‌ها برای ایجاد ظرفیت، استخدام کارکنان، استقرار سریع در مناطق تحت تأثیر شرایط اضطراری و استقرار بودجه در پاسخ به RFA‌هایی که ممکن است ایجاد شود، ادامه خواهد داد. با این بودجه، سازمان ها به حفظ یک گروه بسیار ماهر و واجد شرایط از پاسخ دهندگان اضطراری و متخصصان مدیریت اضطراری ادامه می دهند، به بودجه توسعه سیستم های مدیریت اضطراری، ارائه آموزش های سطح بالا و به دست آوردن برخی تجهیزات مورد نیاز برای بسیج سریع کمک می کنند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.