دولت کانادا با حمایت از Technologies Boralife در فناوری های پاک سرمایه گذاری می کند

[ad_1] CED 250000 دلار کمک مالی به Technologies Boralife اعطا می کند. این کمک بخشی از حدود 40 میلیون دلار حمایت دولت کانادا برای پروژه های نوآورانه در کبک برای اقتصاد سبز و انعطاف پذیر است. سورل تریسی، کبک، 22 فوریه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) امروز، راشل بندایان، نماینده پارلمان

کد خبر : 169808
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
دولت کانادا با حمایت از Technologies Boralife در فناوری های پاک سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

CED 250000 دلار کمک مالی به Technologies Boralife اعطا می کند. این کمک بخشی از حدود 40 میلیون دلار حمایت دولت کانادا برای پروژه های نوآورانه در کبک برای اقتصاد سبز و انعطاف پذیر است.

سورل تریسی، کبک، 22 فوریه 2022 توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

امروز، راشل بندایان، نماینده پارلمان اوترمونت و دبیر پارلمانی وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی، به نمایندگی از پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، حمایت مالی دولت کانادا را اعلام کرد. برای Technologies Boralife برای تحریک رشد این SME Sorel-Tracy.

Technologies Boralife در توسعه و تجاری سازی یک تکنیک جدید تصفیه چوب سازگار با محیط زیست با استفاده از بورات سدیم برای نسوز کردن محصولات خود و محافظت از آنها در برابر حشرات و کپک تخصص دارد. این استارت آپ از مرکز شتاب دهنده جوجه کشی مستقر در Lévis پشتیبانی می کند AG Biocentre.

برای کمک به Technologies Boralife در پرواز، CED کمک قابل بازپرداخت 250,000 دلاری را به این تجارت اعطا می کند. این کمک دولت کانادا این امکان را به آن می دهد تا فرآیند انحصاری نسوز چوب تایید شده (بورافلیم) را که توسعه داده است، تقویت کند و این تخصص را به بازار عرضه کند. راه اندازی این فناوری در کوتاه مدت به Technologies Boralife کمک می کند تا فروش و سودآوری خود را افزایش دهد.

به طور خاص، مشارکت CED Technologies Boralife را قادر می‌سازد تا تجهیزات تولید خودکار، از جمله خط مهر زنی را خریداری و نصب کند. این پروژه منجر به ایجاد چهار شغل می شود.

نقل قول ها

دولت کانادا برای نشان دادن اینکه اقتصاد قوی و محیط زیست سالم دست به دست هم می دهند، تعهدات مشخصی را پذیرفته است. از جمله اقدامات دیگر، ما سرمایه گذاری استراتژیک در فناوری های پاک را به عنوان بخشی از برنامه بهبود اقتصادی خود انجام می دهیم. با کمک به کسب‌وکارهایی مانند Montérégie’s Technologies Boralife برای نوآوری و رقابت بیشتر و با تقویت نوآوری برای توسعه فناوری‌ها و محصولات سبزتر، کانادایی‌ها را نیز برای مشاغل امروز و فردا آماده می‌کنیم.

راشل بندایان، نماینده پارلمان اوترمونت و دبیر پارلمانی وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی

«دولت ما اقداماتی را برای کمک به کسب‌وکارها با استفاده از نوآوری، فناوری‌های جدید و تغییر سبز انجام داده است. با حمایت از Technologies Boralife، این دقیقاً همان کاری است که ما امروز انجام می دهیم. حمایت ما از یک SME جدید که یک تکنیک سازگار با محیط زیست و پایدار را توسعه می‌دهد، نمونه قانع‌کننده‌ای از پروژه‌ای است که کاهش اثرات زیست‌محیطی کانادا و تقویت اقتصاد سبز و انعطاف‌پذیر را ممکن می‌سازد.»

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

به لطف این بودجه، Boralife می‌تواند تجهیزات صنعتی پیشرفته‌ای را به‌دست آورد تا چوب نسوز با نام تجاری Boraflame خود را مطابق با قوانین ساختمانی ایالات متحده کند. این بودجه مستقیماً با تجارت ما در ارتباط است که محصول خود را به ایالات متحده صادر می کند.

استفان رومپر، رئیس، Technologies Boralife

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • اعلامیه امروز بخشی از مجموعه ای از اطلاعیه های CED است که در هفته های آینده انجام می شود و در مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار سرمایه گذاری در بیش از 20 پروژه نوآورانه توسط شرکت ها و سازمان های کبک را تایید می کند که به اقتصاد فردا کمک خواهند کرد. اینها سرمایه گذاری های استراتژیک در پروژه هایی هستند که کاهش اثرات زیست محیطی کانادا و تقویت اقتصاد سبز و انعطاف پذیر را ممکن می سازند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.