دولت کانادا با حمایت از Réseau des SADC و CAE در رشد اقتصادی پاک و پایدار سرمایه گذاری می کند.

[ad_1] نزدیک به 40 میلیون دلار برای پروژه های سبز نوآورانه در کبک: CED 9.5 میلیون دلار حمایت مالی برای تسریع تغییر سبز در میان SME ها و توسعه پایدار در مناطق کبک اعطا می کند. ویکفیلد، کبک، 7 مارس 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) در مبارزه با تغییرات آب و

کد خبر : 175580
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۴۳
دولت کانادا با حمایت از Réseau des SADC و CAE در رشد اقتصادی پاک و پایدار سرمایه گذاری می کند.

[ad_1]

نزدیک به 40 میلیون دلار برای پروژه های سبز نوآورانه در کبک: CED 9.5 میلیون دلار حمایت مالی برای تسریع تغییر سبز در میان SME ها و توسعه پایدار در مناطق کبک اعطا می کند.

ویکفیلد، کبک، 7 مارس 2022 توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

در مبارزه با تغییرات آب و هوایی، دولت کانادا باید با سهامداران کلیدی اقتصادی مانند Sociétés d’aide au développement des collectivités (SADCs) و Centers d’aide aux Entreprises (CAEs) همکاری کند. به همین دلیل است که محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز کمک غیرقابل بازپرداخت 9.5 میلیون دلاری را برای Réseau des SADC et CAE اعلام کرد.

این پشتیبانی CED 57 SADC و 10 CAE در کبک را قادر می‌سازد تا نیازهای رو به رشد مشاغل و جوامع کوچک را برای مشاوره و تخصص در توسعه پایدار برآورده کنند.

برای نزدیک به 15 سال، SADCs و CAE توسعه پایدار را در اقدامات خود ادغام کرده اند. آنها علاوه بر فعال بودن در ارائه کمک‌های فنی به SMEها، ابتکارات بسیاری را در چندین منطقه در سراسر کبک راه‌اندازی کرده‌اند که شامل همزیستی صنعتی، ادعای اعتبار کربن و ترویج انرژی‌های تجدیدپذیر می‌شود.

از طریق کمک های مالی اعلام شده امروز، SADCs و CAEs قادر خواهند بود به حمایت از مشاغل در بهبود عملکرد زیست محیطی خود و جوامع در اجرای پروژه های توسعه اقتصادی محلی خود با تمرکز بر توسعه پایدار ادامه دهند.

دولت کانادا کسب‌وکارها و سازمان‌هایی را می‌شناسد و از آنها حمایت می‌کند که در جوامع خود مایه افتخار هستند. بهبود اقتصادی کبک به پذیرش فناوری های سبز و مبارزه با تغییرات آب و هوایی متکی است. کسب‌وکارهایی که از فناوری‌های پاک استفاده می‌کنند، سهم عمده‌ای در رشد با ردپای زیست‌محیطی کوچک‌تر دارند و دارایی‌های کلیدی در بازسازی اقتصادی سبزتر، قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر و عادلانه‌تر برای همه هستند.

نقل قول ها

ما در حال اتخاذ تدابیر مشخص برای کمک به جوامع و مشاغل کوچک برای تسریع تغییر سبز در کبک هستیم. با حمایت از SADC ها و CAE ها، ما به آنها ابزاری می دهیم تا حتی سازمان های بیشتری را راهنمایی کنند تا بتوانند شیوه های دوستدار محیط زیست و فناوری های پاک را اتخاذ کنند. Réseau des SADC et CAE یک شریک کلیدی است که به دولت ما کمک می کند تا به اهداف خود در تقویت اقتصاد سبز و پایدار برسد.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

من به ویژه مفتخرم که می بینم ابتکاراتی مانند آنچه امروز اعلام شد برای کاهش اثرات زیست محیطی ما و اطمینان از ایجاد تغییر سبز در کبک آغاز شده است. با حمایت از SADC ها و CAE ها، ما به مشاغل و جوامع کوچک این امکان را می دهیم که نقش مهمی در اقتصاد فردا ایفا کنند و در حال سرمایه گذاری در رفاه نسل های آینده هستیم.

سوفی شاتل، نماینده پارلمان پونتیاک

«Réseau des SADC et CAE آشکارا از حمایت مالی که امروز اعلام شده بسیار خرسند است. این خبر بسیار خوبی است زیرا، علاوه بر شناخت تخصص اعضای ما در راهنمایی کسب‌وکارهای کوچک در زمینه توسعه پایدار، دولت کانادا در حال انجام یک حرکت ملموس است که به مرور زمان، تأثیرات مثبتی بر محیط‌زیست و اقتصادی شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ما خواهد داشت. کارایی. SADCها و CAEها امروز آماده رویارویی با این چالش هستند و تمام حمایت های مورد نیاز برای پروژه های انتقال سبز در مناطق را به ارمغان می آورند.

Vallier Daigle، رئیس، Réseau des SADC et CAE

«پارک نیچر اکو اودیسه به‌عنوان یک کسب‌وکار اکوتوریسمی، از زمان تأسیس، مأموریت خود را حول محور توسعه پایدار متمرکز کرده است. با این حال، راهنمایی متخصصان برای ایجاد یک استراتژی سازگار با محیط زیست برای یک شرکت کوچک و متوسط ​​مانند ما می تواند پرهزینه باشد. کمک SADC امکان دریافت راهنمایی هایی را فراهم می کند که استقرار استراتژی های توسعه پایدار را بسیار بهبود می بخشد. نیاز به این بودجه جدید وجود دارد و من حمایت دولت کانادا از Réseau des SADC et CAE را تحسین می کنم.

Olivier Rocheleau-Leclair، رئیس و مدیر کل Parc Nature Éco-Odyssée

حقایق فوری

  • اطلاعیه امروز بخشی از مجموعه ای از اطلاعیه های CED است که از ابتدای فوریه در حال انجام است. آنها در مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار سرمایه گذاری در بیش از 20 پروژه نوآورانه توسط شرکت ها و سازمان های کبک را تایید می کنند که به اقتصاد فردا کمک خواهند کرد. اینها سرمایه گذاری های استراتژیک در پروژه هایی هستند که کاهش اثرات زیست محیطی کانادا و تقویت اقتصاد سبز و انعطاف پذیر را ممکن می سازند.
  • وجوه از طریق صندوق اشتغال و رشد اعطا شده است. این برنامه بودجه ای را برای کسب و کارها و سازمان ها فراهم می کند تا به آنها کمک کند شغل ایجاد کنند و اقتصاد محلی را برای رشد بلندمدت قرار دهند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.