دولت کانادا با حمایت از Montréal en Histoires در بهبود گردشگری سرمایه گذاری می کند

[ad_1] سازمان مونترال 2.6 میلیون دلار کمک مالی از CED دریافت می کند. مونترال، کبک، 15 مارس 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) حمایت از سازمان های گردشگری به توسعه اقتصادی در مناطق کبک کمک می کند. به همین دلیل است که محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED،

کد خبر : 179289
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
دولت کانادا با حمایت از Montréal en Histoires در بهبود گردشگری سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

سازمان مونترال 2.6 میلیون دلار کمک مالی از CED دریافت می کند.

مونترال، کبک، 15 مارس 2022 توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

حمایت از سازمان های گردشگری به توسعه اقتصادی در مناطق کبک کمک می کند. به همین دلیل است که محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز یک کمک غیرقابل بازپرداخت 2.6 میلیون دلاری برای Montréal en Histoires اعلام کرد. این حمایت CED آن را قادر می‌سازد تا خدمات گردشگری خود را افزایش دهد و از این طریق در توسعه اقتصادی و پویایی شهری که به شدت تحت تأثیر این همه‌گیری قرار گرفته است، مشارکت کند.

Montréal en Histoires یک سازمان غیرانتفاعی است که مأموریت دارد تاریخ کلان شهر را از طریق هنرهای دیجیتال و فناوری های مختلف معرفی، کاوش و جشن بگیرد. یک پیشگام در کبک، Montréal en Histoires، تولید کننده Cité Mémoire، طولانی ترین مسیر پروجکشن ویدیو در جهان است. به لطف حمایت دولت کانادا، این سازمان در مرحله اول سرمایه گذاری خود برای ارتقای تجربه ای که به مردم و گردشگران ارائه می دهد، ادامه می دهد. برای انجام این کار، Montréal en Histoires در حال ایجاد تابلوهای جدید، اضافه کردن مسیرها و به روز رسانی برنامه تلفن همراه خود است. این پروژه منجر به ایجاد هفت شغل مستقیم می شود و خلاقیت مونترال را در صحنه بین المللی برجسته می کند.

NPO که در سال 2006 تأسیس شد، از طریق تابلوهای پیش‌بینی‌شده، یک برنامه تلفن همراه و ویدیوهای واقعیت افزوده و مجازی، از میراث غنی مونترال استفاده می‌کند تا جاذبه‌های گردشگری مرکز شهر را زیبا کند. پروژه Cité Mémoire آن، دانش و خلاقیت اکوسیستم تکنولوژیکی پیشرفته کلان شهر را به نمایش می گذارد و نوآوری های تکنولوژیکی را در حمایت از توسعه تجارت دیجیتال نشان می دهد.

دولت کانادا کسب‌وکارها و سازمان‌هایی را می‌شناسد و از آنها حمایت می‌کند که در جوامع خود مایه افتخار هستند. بهبود اقتصادی کبک به سازمان هایی متکی است که ریشه های قوی در اقتصاد منطقه ای دارند. آنها سهم عمده‌ای در رشد و همچنین دارایی‌های کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر، سبزتر و عادلانه‌تر برای همه دارند.

نقل قول ها

سازمان‌های گردشگری نوآور در هسته توسعه جامعه قرار دارند و بخشی از برنامه بهبود اقتصادی دولت ما هستند. آنها به شدت تحت تأثیر این همه گیری قرار گرفته اند، و ما به آنها کمک می کنیم تا پیشنهادات خود را بهبود بخشند و رقابتی باقی بمانند. من از حمایت دولتمان از Montréal en Histoires خوشحالم: پروژه Cité Mémoire آن سال به سال مزایای واقعی را برای شهر فراهم کرده است. سهم آن در نشاط اقتصادی مونترال غیرقابل انکار است. بدون شک، این پروژه سازمان را قادر می سازد تا موفقیت جدیدی را تجربه کند و به نمایش کل منطقه، کبک و کانادا ادامه دهد.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

صنعت گردشگری به شدت از این همه گیری آسیب دیده است، و دولت کانادا متعهد است که بازیگران کلیدی را در حالی که برای یک بازگشت قوی آماده می شوند، همراهی کند. ما از ابتدای این وضعیت بی سابقه با اقدامات مشخص در اینجا بوده ایم. ما باید برای بهبود اقتصادی برنامه ریزی کنیم، که تنها با مشارکت سهامداران در جامعه گردشگری امکان پذیر است، تا بتوانیم با هم شروع جدیدی داشته باشیم و قوی تر و انعطاف پذیرتر باشیم.

ارجمند مارک میلر، نماینده پارلمان ویل ماری-لو سود-اوست-ایل-دس-سور و وزیر روابط تاج و تخت و بومیان

“Montréal en Histoires از اعتمادی که توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک به ما داشته است بی نهایت سپاسگزار است. پس از دو سالی که با همه‌گیری سپری کرده‌ایم، این کمک بزرگ برای سازمان مفید است، و ما را قادر می‌سازد تا کارهای و مسیرهای خود را در مرکز شهر و همچنین در سراسر منطقه ایل دو مونترال توسعه و ارتقا دهیم. این سازمان را قادر می سازد تا با خوش بینی به آینده نگاه کند.»

مارتین لاویولت، مدیر اجرایی و تهیه کننده نماینده، Montréal en Histoires

حقایق فوری

  • وجوه تحت برنامه توسعه اقتصادی کبک CED اعطا شده است. هدف این برنامه کمک به جوامع است تا از فرصت‌های توسعه اقتصادی و تنوع‌بخشی که برای آینده امیدوارکننده است استفاده کنند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.