دولت کانادا با حمایت از Malterre، اقتصاد دایره ای و کارآفرینی زنان را تشویق می کند

[ad_1] Rivière-du-Loup، کبک، 8 مارس 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​نوآور که توسط زنانی که متعهد به کاهش ردپای زیست‌محیطی ما هستند، باعث توسعه اقتصادی فراگیر در مناطق کبک می‌شود. محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز از روز جهانی زن

کد خبر : 176214
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۸
دولت کانادا با حمایت از Malterre، اقتصاد دایره ای و کارآفرینی زنان را تشویق می کند

[ad_1]

Rivière-du-Loup، کبک، 8 مارس 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​نوآور که توسط زنانی که متعهد به کاهش ردپای زیست‌محیطی ما هستند، باعث توسعه اقتصادی فراگیر در مناطق کبک می‌شود. محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز از روز جهانی زن استفاده کرد و کمک قابل بازپرداخت 54720 دلاری را برای Malterre (9423-9704 Québec Inc.) اعلام کرد. این پشتیبانی CED به کسب و کار این امکان را می دهد که تجهیزاتی را به دست آورد که برای تولید نیمه صنعتی کراکرهای دانه مصرف شده مناسب تر است.

به این ترتیب، برای بهبود ظرفیت تولید و بهره‌وری، SME خانواده‌ای یک کارخانه نورد خودکار، کوره‌ها و یک تقسیم‌کننده خودکار خریداری می‌کند. همچنین قادر خواهد بود تا امکانات جدید خود را در اجاره بها بهبود بخشد.

Malterre در تولید کراکرهای سنتی از دانه های مصرف شده میکروآبجو تخصص دارد. این کسب‌وکار دانه‌های ضایعات مالت را از تولید آبجو بازیابی می‌کند و آن را به محصولی سازگار با محیط زیست تبدیل می‌کند که سرشار از فیبر و پروتئین گیاهی است. پروژه آن منجر به ایجاد دو شغل و توسعه مهارت ها و دانش متمایز در منطقه می شود.

دولت کانادا کسب‌وکارها و سازمان‌هایی را می‌شناسد و از آنها حمایت می‌کند که در جوامع خود مایه افتخار هستند. بهبود اقتصادی کبک به پذیرش فناوری های سبز و مبارزه با تغییرات آب و هوایی متکی است. کسب‌وکارهایی که از فناوری‌های پاک استفاده می‌کنند، با ردپای زیست‌محیطی کوچک‌تر، و همچنین دارایی‌های کلیدی در بازسازی اقتصادی سبزتر، قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر و عادلانه‌تر برای همه، سهم عمده‌ای در رشد دارند.

نقل قول ها

نبوغ و دانش زنان کارآفرین ما به تدریج منجر به توسعه و بازاریابی محصولات سبزتر می شود – من اخیراً وقتی با بنیانگذاران Malterre ملاقات کردم شاهد این بودم. در این روز جهانی زن، خوشحالم که سهمی را که توسط یک SME به رهبری سه زن کارآفرین متعهد به محیط زیست و سلامت انجام می شود، برجسته کنم. مشارکت ما آنها را قادر می سازد تا پروژه نوآورانه خود را با تمرکز بر تغذیه توسعه دهند که اقتصاد دایره ای را تقویت می کند. بدون شک موفقیت و نتایج حاصل از این تجارت بر خودکفایی غذایی منطقه Bas-Saint-Laurent تأثیر خواهد گذاشت. تمام تبریک من به تیم مالتره!»

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

“استفاده از دانه های مصرف شده میکروآبجوسازی یک انتخاب سالم و زیست محیطی است. برای ما مهم است که کسب و کاری داشته باشیم که با ارزش های ما همسو باشد. استفاده از این محصول کمکی ما را قادر می سازد کراکرهایی را ارائه کنیم که فیبر و پروتئین بسیار بالاتری نسبت به موجود در بازار دارند. علاوه بر تقویت کانال‌های کوتاه، کار با صنعتگران محلی و محصولات آنها باعث تولید کراکرهای خوشمزه می‌شود!»

آنیک باچند، مالک مشترک، مالتر

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • شرکت های کوچک و متوسط ​​99.7 درصد از مشاغل کبک را تشکیل می دهند و 50 درصد از تولید ناخالص داخلی استان را تشکیل می دهند.
  • اطلاعیه امروز بخشی از مجموعه ای از اعلامیه های CED است که از ابتدای فوریه در حال انجام است و در مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار سرمایه گذاری در بیش از 20 پروژه نوآورانه توسط شرکت ها و سازمان های کبک را تأیید می کند که به اقتصاد فردا کمک می کند. اینها سرمایه گذاری های استراتژیک در پروژه هایی هستند که کاهش اثرات زیست محیطی کانادا و تقویت اقتصاد سبز و انعطاف پذیر را ممکن می سازند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.