دولت کانادا با حمایت از Center Techno-Pneu در محصولات پاک سرمایه گذاری می کند

[ad_1] CED کمک مالی 304000 دلاری به کارخانه تایرسازی شده در ریموسکی اعطا می کند. این کمک بخشی از حدود 40 میلیون دلار حمایت دولت کانادا برای پروژه های نوآورانه در کبک برای اقتصاد سبز و انعطاف پذیر است. ریموسکی، کبک، 23 فوریه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) امروز، پاسکال سنت

کد خبر : 170626
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
دولت کانادا با حمایت از Center Techno-Pneu در محصولات پاک سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

CED کمک مالی 304000 دلاری به کارخانه تایرسازی شده در ریموسکی اعطا می کند. این کمک بخشی از حدود 40 میلیون دلار حمایت دولت کانادا برای پروژه های نوآورانه در کبک برای اقتصاد سبز و انعطاف پذیر است.

ریموسکی، کبک، 23 فوریه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

امروز، پاسکال سنت اونگ، نماینده محترم پارلمان بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، حمایت مالی دولت کانادا از Rimouski SME Techno-Pneu را اعلام کرد که تایرهای دوستدار محیط زیست بیشتری تولید می کند.

کسب و کار تولیدی در تولید لاستیک های روکش دار و روکش شده تخصص دارد. با بازاریابی یک محصول تمیز که مصرف سوخت فسیلی را کاهش می دهد، جایگزینی برای لاستیک های سنتی به مصرف کنندگان آگاه از محیط زیست ارائه می دهد. این تجارت شامل یک مرکز توزیع لاستیک های جدید، یک کارخانه پنچرگیری برای لاستیک های وسایل نقلیه سنگین و یک کارخانه فوق مدرن درپوش لاستیک است.

برای پشتیبانی از Center Techno-Pneu inc. در رشد خود، CED به کسب و کار کمک بازپرداختی 304000 دلاری می دهد. کمک های دولت کانادا به کسب و کار این امکان را می دهد که تجهیزات تولیدی مانند پرس های جدید و قالب های جدید را خریداری و نصب کند. بنابراین می تواند بهره وری خود را افزایش داده و ظرفیت تولید خود را افزایش دهد.

این مشارکت بخشی از یک پروژه سرمایه گذاری بزرگ توسط این تجارت است که مجموعاً نزدیک به 4 میلیون دلار است که همچنین هدف آن بهبود توزیع محصولات خود در استان است. بنابراین Techno-Pneu به بزرگترین مرکز توزیع تایر در منطقه Est-du-Québec تبدیل خواهد شد.

نقل قول ها

«دولت ما برای نشان دادن اینکه اقتصاد قوی و محیط زیست سالم دست به دست هم می دهند، تعهدات مشخصی می دهد. از جمله، ما در حال سرمایه گذاری استراتژیک در فناوری های پاک برای ایجاد شغل و تحریک اقتصاد هستیم. با کمک به کسب‌وکارهایی مانند Center Techno-Pneu برای نوآوری و رقابت بیشتر و با تقویت نوآوری برای توسعه فناوری‌ها و محصولات سبزتر، کانادایی‌ها را نیز برای مشاغل امروز و فردا آماده می‌کنیم.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

شرکت تکنو-پنو مشتاق است محدوده لاستیک‌های خود را با تولید سایزها و مدل‌های جدید متناسب با تقاضای بازار افزایش دهد. لاستیک‌های Techno-Pneu دوست‌دار محیط‌زیست‌ترین تایرهای بازار خودرو و کامیون هستند. پشتیبانی CED ما را قادر می سازد تا کارخانه خود را سریعتر و کارآمدتر توسعه دهیم.

ژان فرانسوا مارکیز، معاون رئیس مرکز تکنو-پنو.

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • اعلامیه امروز بخشی از مجموعه ای از اطلاعیه های CED است که در هفته های آینده انجام می شود و در مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار سرمایه گذاری در بیش از 20 پروژه نوآورانه توسط شرکت ها و سازمان های کبک را تایید می کند که به اقتصاد فردا کمک خواهند کرد. اینها سرمایه گذاری های استراتژیک در پروژه هایی هستند که کاهش اثرات زیست محیطی کانادا و تقویت اقتصاد سبز و انعطاف پذیر را ممکن می سازند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.