دولت کانادا با حمایت از Center de traitement de la biomasse de la Montérégie در فناوری های پاک سرمایه گذاری می کند.

[ad_1] CED 3 میلیون دلار به عنوان کمک مالی به مرکز آموزشی زیست توده د لا مونترژی اعطا کرده است. این کمک بخشی از حدود 40 میلیون دلار حمایت دولت کانادا برای پروژه های نوآورانه در کبک برای اقتصاد سبز و انعطاف پذیر است. سنت پای، کبک، 24 فوریه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای

کد خبر : 170791
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
دولت کانادا با حمایت از Center de traitement de la biomasse de la Montérégie در فناوری های پاک سرمایه گذاری می کند.

[ad_1]

CED 3 میلیون دلار به عنوان کمک مالی به مرکز آموزشی زیست توده د لا مونترژی اعطا کرده است. این کمک بخشی از حدود 40 میلیون دلار حمایت دولت کانادا برای پروژه های نوآورانه در کبک برای اقتصاد سبز و انعطاف پذیر است.

سنت پای، کبک، 24 فوریه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، در جریان بازدید امروز خود از این کسب و کار، از فرصت استفاده کرد و این بودجه را اعلام کرد.

مرکز آموزشی زیست توده د لا مونترژی (CTBM) در مدیریت و پردازش پسماندهای آلی مایع و نیمه مایع از صنایع کشاورزی و غذایی و تجاری تخصص دارد. CTBM یک پروژه در مقیاس بزرگ را بیش از پنج سال پیش راه اندازی کرد تا با استفاده از فناوری های پیشرفته، مدل کسب و کار خود را تغییر دهد. این کسب‌وکار اکنون زباله‌هایی را که تصفیه می‌کند بازیابی می‌کند و آن‌ها را به بیوگاز، کودهای زیستی و سولفات آمونیوم تبدیل می‌کند.

برای حمایت از CTBM در این پروژه که برای آینده امیدوارکننده است، CED کمک قابل بازپرداخت 3 میلیون دلاری به آن اعطا کرد. از طریق این کمک دولت کانادا، CTBM توانسته است فرآیندهای بهبودی جدیدی را اضافه کند و ظرفیت درمان در محل خود را افزایش دهد.

فرآیند CTBM اکنون شامل امکانات بیومتانیزاسیون، دو دستگاه کمپوست با کارایی بالا، یک خشک کن و تمام تجهیزات مرتبط مورد نیاز برای چنین پردازشی است. بنابراین، این کسب‌وکار به یک مرکز تصفیه و بازیابی زباله‌های آلی تبدیل شده است که در کبک منحصر به فرد است و فناوری‌های پیشرفته را با نیازهای بازار ارائه می‌کند. این پروژه منجر به ایجاد 8 شغل شده است.

نقل قول ها

«دولت ما برای نشان دادن اینکه اقتصاد قوی و محیط زیست سالم دست به دست هم می دهند، تعهدات مشخصی می دهد. از جمله، ما در حال سرمایه‌گذاری استراتژیک در فناوری‌های پاک برای ایجاد مشاغل با کیفیت و تحریک اقتصاد امروز و فردا هستیم. با کمک به کسب و کارهایی مانند Centre de Traitement de la Biomasse de la Montérégie برای نوآوری و رقابت بیشتر و با تقویت نوآوری برای توسعه فناوری است که کانادا در میان نوآورترین کشورهای جهان قرار می گیرد.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

کمک مالی دریافت شده از CED به CTBM کمک کرده است تا پروژه نوآورانه خود را توسعه دهد. فرآیند جدید ایجاد شده در این مرکز، پیشنهاد رویکردهای مسئولانه زیست‌محیطی را ممکن می‌سازد که بازیافت زباله‌های آلی را بهینه می‌کند و در عین حال خدمات ما را به سمت جلو هدایت می‌کند.»

بنویت پاره، رئیس و مدیر عملیاتی CTBM

حقایق فوری

  • وجوه تحت برنامه توسعه اقتصادی کبک CED اعطا شده است. هدف این برنامه کمک به جوامع است تا از فرصت‌های توسعه اقتصادی و تنوع‌بخشی که برای آینده امیدوارکننده است استفاده کنند.
  • اعلامیه امروز بخشی از مجموعه ای از اطلاعیه های CED است که در هفته های آینده انجام می شود و در مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار سرمایه گذاری در بیش از 20 پروژه نوآورانه توسط شرکت ها و سازمان های کبک را تایید می کند که به اقتصاد فردا کمک خواهند کرد. اینها سرمایه گذاری های استراتژیک در پروژه هایی هستند که کاهش اثرات زیست محیطی کانادا و تقویت اقتصاد سبز و انعطاف پذیر را ممکن می سازند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.