دولت کانادا با حمایت از پروژه های نوآورانه در کبک، نزدیک به 40 میلیون دلار در اقتصاد سبز و مقاوم سرمایه گذاری می کند.

[ad_1] CED 950000 دلار حمایت مالی به Sherbrooke OEM اعطا می کند. شربروک، کبک، 7 فوریه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) اطلاعیه امروز یکی از مجموعه اطلاعیه هایی است که در هفته های آینده انجام خواهد شد. محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، در مجموع نزدیک به

کد خبر : 166583
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
دولت کانادا با حمایت از پروژه های نوآورانه در کبک، نزدیک به 40 میلیون دلار در اقتصاد سبز و مقاوم سرمایه گذاری می کند.

[ad_1]

CED 950000 دلار حمایت مالی به Sherbrooke OEM اعطا می کند.

شربروک، کبک، 7 فوریه 2022 توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

اطلاعیه امروز یکی از مجموعه اطلاعیه هایی است که در هفته های آینده انجام خواهد شد. محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، در مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار سرمایه گذاری در بیش از 20 پروژه نوآورانه توسط شرکت ها و سازمان های کبک که به اقتصاد فردا کمک خواهند کرد، تایید خواهد کرد. اینها سرمایه گذاری های استراتژیک در پروژه هایی هستند که کاهش اثرات زیست محیطی کانادا و تقویت اقتصاد سبز و انعطاف پذیر را ممکن می سازند.

وزیر St-Onge به همکار خود Élisabeth Brière، عضو پارلمان شربروک و منشی پارلمانی وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت پیوست تا به عنوان بخشی از این سرمایه‌گذاری‌ها، کمک قابل بازپرداخت 950,000 دلاری برای Sherbrooke OEM را اعلام کند. این بودجه کسب و کار Cantons-de-l’Est را قادر می سازد تا بهره وری و ظرفیت تولید خود را بهبود بخشد.

Sherbrooke OEM پیشرو در زمینه بازیافت، متخصص در طراحی، ساخت و ادغام تجهیزات بازیافت سفارشی مانند نوار نقاله، ترومل، سیستم های مرتب سازی نوری و جداکننده های مقوا و فیبر است.

این کسب و کار خانوادگی که از سال 1997 شروع به کار کرد، از آن زمان تاکنون در زمینه بازیافت در کانادا و آمریکا موفق بوده است. از طریق این بودجه، Sherbrooke OEM یک سیستم برش لیزر دیجیتال کاملاً خودکار را به دست خواهد آورد. با استفاده از این تجهیزات جدید، کسب و کار می تواند ضرر و زیان را کاهش دهد و پس انداز کند و همچنین کارکنان را به وظایفی با ارزش افزوده بالاتر اختصاص دهد.

نقل قول ها

«دولت ما اهمیت بخش تولید را به عنوان یک اولویت برای اطمینان از پیشرفت جوامع خود می شناسد. کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​بخشی جدایی ناپذیر از برنامه ما برای بهبود اقتصادی سبز و پایدار هستند. به همین دلیل است که CED از Sherbrooke OEM در تلاش هایش برای افزایش بهره وری، افزایش ظرفیت تولید و حمایت از تلاش جمعی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حمایت می کند. این SME سهم عمده ای در سرزندگی اقتصادی شربروک دارد و موفقیت پروژه آن در سراسر منطقه بازتاب خواهد داشت.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

«دولت ما به همراهی کسب‌وکارهای منطقه‌مان در اقتصاد فردا ادامه خواهد داد و در عین حال به آنها کمک می‌کند تا از فرصت‌های تجاری که به وجود می‌آیند، استفاده کنند. با استفاده از پروژه ای مانند این پروژه توسط Sherbrooke OEM، ما به کسب و کار Cantons-de-L’Est این امکان را می دهیم که خود را بهتر برای رشد تجهیز کند و در نتیجه نقش مهمی در بهبود اقتصاد سبز ایفا کند.

الیزابت بریر، عضو پارلمان شربروک و دبیر پارلمانی وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت

“کمک CED ما را قادر ساخت تا پروژه ای در مقیاس بزرگ را اجرا کنیم که از نظر مالی قابل دوام و واقع بینانه است. برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد بازیافت، نوآوری بیش از حد ضروری است. این فناوری جدید به ما امکان می دهد در بازار خود رشد کنیم و به طور بالقوه بازارهای جدید جدیدی را توسعه دهیم که تأثیر مثبتی بر اقتصاد کانادا خواهد داشت.

Jérémy Ouellet، کنترل کننده مالی، Sherbrooke OEM

حقایق فوری

  • این کمک یکی از مجموعه ای از اعلامیه های تامین مالی است که در طول ماه فوریه به مبلغ 40 میلیون دلار برای بیش از 20 پروژه توسط کسب و کارها و سازمان های نوآور که به اقتصاد فردا کمک می کنند، انجام می شود.
  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.