دولت کانادا با حمایت از زغال چوب سخت باسکی در نوآوری و رشد سرمایه گذاری می کند

[ad_1] Saint-Mathieu-de-Rioux، کبک، 28 آوریل 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) حمایت از نوآوری و رشد به توسعه اقتصادی در مناطق کبک کمک می کند. به همین دلیل است که محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز یک کمک قابل بازپرداخت 150236 دلاری برای ذغال چوب جنگلی باسکی

کد خبر : 199565
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
دولت کانادا با حمایت از زغال چوب سخت باسکی در نوآوری و رشد سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

Saint-Mathieu-de-Rioux، کبک، 28 آوریل 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

حمایت از نوآوری و رشد به توسعه اقتصادی در مناطق کبک کمک می کند. به همین دلیل است که محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز یک کمک قابل بازپرداخت 150236 دلاری برای ذغال چوب جنگلی باسکی اعلام کرد. این پشتیبانی CED به کسب و کار این امکان را می دهد تا با خرید کوره های فولادی بهینه شده، بهره وری را افزایش دهد.

Basques Hardwood Charcoal در تولید زغال چوب برای پخت غذا برای بازارهای مصرف کننده و رستوران و بیوچار برای استفاده در باغبانی و متالورژی تخصص دارد. از طریق مشارکت CED، SME می‌تواند تغییر دیجیتالی را که در سال 2018 آغاز کرده بود دنبال کند و سه کوره جدید با طراحی منحصر به فرد را خریداری کند. این خرید، چوب سخت باسک را قادر می سازد تا زغال چوب و بیوچار بیشتری تولید کند تا تقاضای بازار را برآورده کند.

دولت کانادا کسب‌وکارها و سازمان‌هایی را می‌شناسد و از آنها حمایت می‌کند که در جوامع خود مایه افتخار هستند. بهبود اقتصادی کبک به سازمان هایی متکی است که ریشه های قوی در اقتصاد منطقه ای دارند. آنها سهم عمده‌ای در رشد و همچنین دارایی‌های کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر، سبزتر و عادلانه‌تر برای همه دارند.

نقل قول

شرکت‌های کوچک و متوسط ​​هسته اصلی توسعه جامعه هستند و بخشی از برنامه بهبود اقتصادی دولت ما هستند. با سرمایه گذاری در فرآیندهای بهبود یافته در Basques Hardwood Charcoal، دولت ما به تعهدات خود عمل می کند و به کسب و کارها در نوآوری و رشد کمک می کند. من خوشحالم که از این پروژه Basques Hardwood، یک SME با تأثیر غیرقابل انکار بر سرزندگی اقتصادی MRC des Basques حمایت می کنیم. موفقیت و نتایج حاصل از این پروژه نوآورانه در سراسر منطقه و در سراسر کبک و کانادا احساس خواهد شد.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین سهامداران اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • شرکت های کوچک و متوسط ​​99.7 درصد از مشاغل کبک را تشکیل می دهند و 50 درصد از تولید ناخالص داخلی استان را تشکیل می دهند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.