دولت کانادا بازگشایی اردوگاه ویستلرز در پارک ملی جاسپر را اعلام کرد

[ad_1] 18 ژوئن 2021 پارک ملی جاسپر ، نمایندگی پارکهای آلبرتا کانادا پارکهای ملی کانادا پناهگاهی برای حیات وحش و مردم است. سرمایه گذاری در این مکان ها از سلامت میراث طبیعی ما حمایت می کند و در جوامع محلی ما شغل ایجاد می کند ، در حالی که تجربه های با کیفیت و معنی

کد خبر : 91956
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۱
دولت کانادا بازگشایی اردوگاه ویستلرز در پارک ملی جاسپر را اعلام کرد

[ad_1]

18 ژوئن 2021 پارک ملی جاسپر ، نمایندگی پارکهای آلبرتا کانادا

پارکهای ملی کانادا پناهگاهی برای حیات وحش و مردم است. سرمایه گذاری در این مکان ها از سلامت میراث طبیعی ما حمایت می کند و در جوامع محلی ما شغل ایجاد می کند ، در حالی که تجربه های با کیفیت و معنی داری را در سراسر کشور برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

امروز ، جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی و وزیر مسئول پارکهای کانادا ، از بازگشایی کمپ ویستلرز در پارک ملی جاسپر خبر داد ، زیرا پارکهای کانادا در حال تکمیل پروژه سرمایه گذاری زیربنایی فدرال به ارزش 60 میلیون دلار هستند. توسعه مجدد قابل توجه بزرگترین اردوگاه آژانس تجربه بازدیدکنندگان را تا حد زیادی بهبود می بخشد و اطمینان حاصل می کند که پارک ملی جاسپر خدمات بازدیدکنندگان با کیفیت بالا را برای دهه های آینده ارائه می دهد.

با نزدیک به 800 اردوگاه ، بازدیدکنندگان از کمپ ویستلرز از یک مرکز ثبت نام جدید ، 18 حمام و حمام ترکیبی جدید در سراسر اردوگاه ، بهبود اردوگاه ها و جاده های بازسازی شده لذت خواهند برد. بهبود این خدمات در پاسخ مستقیم به بازخورد کمپینگ است. خدمات زیرزمینی برای بهبود سیستم های آب ، فاضلاب و برق و همچنین ارتقاء بسیاری از کمپ های برقی موجود به خدمات 50 آمپر جایگزین شده است. از آنجایی که در دهه 1960 ساخته نشده است ، کمپینگ اکنون کاملاً مدرن شده است تا بتواند نیازهای مسافران امروزی را برآورده کند.

در حالی که پارک های کانادا به کار خود در مراحل پایانی پروژه ادامه می دهند ، بیش از نیمی از کمپ ها با بازگشایی اردوگاه در 12 ژوئیه 2021 آماده می شوند و اکثر سایتها هفته آینده آماده می شوند. کار در طول سال 2021 و در طول ماه های زمستان برای طبیعی سازی مناطق در اردوگاه تحت تأثیر ساخت و ساز ، از جمله محوطه سازی ادامه خواهد داشت. درک و صبر بازدیدکنندگان و جامعه محلی در حین ساخت کمپ ویستلرز بسیار قدردانی شده است ، و اکنون به عنوان پارکهای کانادا با بازکردن ساختمانهای جدید و سیستمهای جدید کار می کند.

دولت کانادا از به نمایش گذاشتن کمپ جدید ویسلرز ، که مکانی ارزشمند برای بسیاری از مردم در سراسر کشور است ، هیجان زده است. این سرمایه گذاری فدرال تجربیات معنی دار و با کیفیتی را در کمپ برای افرادی که به پارک ملی جاسپر می آیند تضمین می کند و در عین حال در بلندمدت به رشد بخش گردشگری کمک می کند. پارکهای کانادا مشتاقانه منتظر برگزاری جشن بزرگ افتتاحیه رسمی با اعضای جامعه و بازدیدکنندگان در بهار 2022 هستند که تمام کارها به پایان رسیده است.

-30-

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.