دولت کانادا این هفته برای دریافت کنندگان مکمل درآمد تضمینی که مزایای بیماری همه گیر دریافت کرده اند، پرداخت کمک هزینه یکباره صادر می کند.

[ad_1] 19 آوریل 2022 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا دولت کانادا متعهد به حمایت از سالمندان آسیب پذیر و کم درآمد است که به دلیل کووید-19 با مشکلات مالی مواجه هستند. دولت کانادا این هفته به دریافت کنندگان کمک هزینه تضمین شده و مکمل درآمد تضمین شده (GIS) که مزایای واکنش اضطراری کانادا

کد خبر : 195496
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
دولت کانادا این هفته برای دریافت کنندگان مکمل درآمد تضمینی که مزایای بیماری همه گیر دریافت کرده اند، پرداخت کمک هزینه یکباره صادر می کند.

[ad_1]

19 آوریل 2022 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

دولت کانادا متعهد به حمایت از سالمندان آسیب پذیر و کم درآمد است که به دلیل کووید-19 با مشکلات مالی مواجه هستند.

دولت کانادا این هفته به دریافت کنندگان کمک هزینه تضمین شده و مکمل درآمد تضمین شده (GIS) که مزایای واکنش اضطراری کانادا یا مزایای بازیابی کانادا را در سال 2020 دریافت کرده اند، یکبار پرداخت کمک هزینه می دهد. این اقدام در سال 2021 اعلام شد. به روز رسانی اقتصادی و مالی.

پرداخت های کمک هزینه یکباره مشکلات مالی سالمندانی را که واجد شرایط بودند و مزایای همه گیر را در سال 2020 دریافت کردند و با کاهش یا از دست دادن مزایای GIS در ژوئیه 2021 مواجه شدند، کاهش می دهد. پرداخت کمک هزینه یکباره، سالمندان واجد شرایط را برای از دست دادن کامل جبران می کند. مزایای GIS یا Allowance آنها. مبلغ برابر است با مبلغ سالانه کاهش پرداخت آنها. به عنوان مثال، اگر GIS ماهانه یک فرد به میزان 100 دلار کاهش یابد، فرد مبلغ 1200 دلار یکبار کمک هزینه دریافت خواهد کرد.

سالمندان برای دریافت کمک هزینه یکباره نیازی به هیچ اقدامی ندارند. آنها به طور خودکار آن را به همان روشی که پرداخت های GIS خود را دریافت می کنند، دریافت خواهند کرد. این پرداخت های کمک هزینه یکباره به صورت سپرده مستقیم در 19 آوریل 2022 صادر می شود. مشتریانی که برای واریز مستقیم ثبت نام نکرده اند حداکثر تا پایان آوریل 2022 یک چک از طریق پست دریافت می کنند.

دولت با ارائه لایحه C-12 برای جلوگیری از کاهش آینده در GIS یا مزایای کمک هزینه سالمندانی که در سال 2021 از مزایای بیماری همه گیر دریافت کردند، اقدام کرده است. لایحه C-12 که در 3 مارس 2022 موافقت سلطنتی را دریافت کرد، این قانون را اصلاح می کند. قانون امنیت دوران سالمندی برای حذف هر گونه درآمدی که تحت مزایای واکنش اضطراری کانادا، مزایای بازیابی کانادا، مزایای مراقبت بهبودی کانادا، مزایای بیماری بهبودی کانادا و مزایای قرنطینه کارگران کانادا به منظور محاسبه مبلغ قابل پرداخت GIS2 در ژوئیه20 دریافت می شود. .

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.