دولت کانادا اینترنت پرسرعت مقرون به صرفه را برای کمک به ارتباط خانواده های کم درآمد و افراد مسن اعلام می کند.

[ad_1] 20 دلار در ماه اینترنت پرسرعت به صدها هزار خانواده کم درآمد و سالمندان کمک می کند 4 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو کانادایی ها نیاز به دسترسی به خدمات اینترنتی با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه دارند. از طریق ابتکار اتصال خانواده ها، دولت کانادا، با مشارکت 14 ارائه دهنده

کد خبر : 187988
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
دولت کانادا اینترنت پرسرعت مقرون به صرفه را برای کمک به ارتباط خانواده های کم درآمد و افراد مسن اعلام می کند.

[ad_1]

20 دلار در ماه اینترنت پرسرعت به صدها هزار خانواده کم درآمد و سالمندان کمک می کند

4 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو

کانادایی ها نیاز به دسترسی به خدمات اینترنتی با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه دارند. از طریق ابتکار اتصال خانواده ها، دولت کانادا، با مشارکت 14 ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP)، از اینترنت پرسرعت مقرون به صرفه برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند، پشتیبانی می کند.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، محترم کمال خرا، وزیر سالمندان، و محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی روستایی، از راه اندازی مرحله دوم طرح پیوند خانواده ها خبر دادند. .

با مشارکت 14 ISP شرکت کننده در سراسر کشور که داوطلبانه با ارائه 20 دلار خدمات اینترنت پرسرعت در ماه در این طرح مشارکت می کنند، دولت کانادا به اتصال صدها هزار خانواده کم درآمد و سالمندان به اینترنت پرسرعت مقرون به صرفه کمک می کند. .

در راستای استراتژی اتصال کانادا، که هدف آن دسترسی همه کانادایی ها به سرعت اینترنت حداقل 50 مگابیت در ثانیه (Mbps) دانلود و 10 مگابیت در ثانیه آپلود، Connecting Families 2.0 سرعت قابل توجهی سریعتر و افزایش مصرف داده را معرفی می کند. با پرداخت 20 دلار در ماه، سرعت اینترنت به ترتیب پنج و ده برابر سریع‌تر از آنچه قبلا ارائه شده بود خواهد بود. همچنین، تخصیص داده ها دو برابر می شود، از 100 گیگابایت به 200 گیگابایت استفاده در ماه. این مرحله جدید همچنین واجد شرایط بودن خانواده‌هایی را که حداکثر کمک هزینه کودک کانادا (CCB) را دریافت می‌کنند، گسترش می‌دهد تا سالمندانی که حداکثر مکمل درآمد تضمین شده (GIS) را دریافت می‌کنند. Access Communications، Bell Canada، CCAP، Cogeco، Hay Communications، Mornington، Novus، Rogers، SaskTel، Shaw، Tbaytel، TELUS، Videotron و Westman Communications در Connecting Families شرکت می کنند.

اعلامیه امروز مبتنی بر پیشرفت دولت کانادا در جهت حصول اطمینان از دسترسی 98 درصد کانادایی ها به اینترنت پرسرعت تا سال 2026 و 100 درصد تا سال 2030 است. در حالی که ما برای بازسازی از همه گیری COVID-19 و رشد اقتصاد تلاش می کنیم، دولت کانادا به کمک به ایجاد جوامع قوی و کانادایی رقابتی تر و انعطاف پذیرتر برای همه ادامه خواهد داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.