دولت کانادا اولین گزارش موقت در مورد بررسی دسترسی به اطلاعات را منتشر کرد

[ad_1] 22 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا دولت کانادا در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که دسترسی به اطلاعات منعکس کننده دنیای دیجیتال امروز و انتظارات کانادایی ها برای اطلاعات قابل دسترس، به موقع و قابل اعتماد است. امروز، مونا فورتیه، رئیس هیئت خزانه داری، گزارش موقت «آنچه

کد خبر : 146114
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰:۰۹
دولت کانادا اولین گزارش موقت در مورد بررسی دسترسی به اطلاعات را منتشر کرد

[ad_1]

22 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا

دولت کانادا در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که دسترسی به اطلاعات منعکس کننده دنیای دیجیتال امروز و انتظارات کانادایی ها برای اطلاعات قابل دسترس، به موقع و قابل اعتماد است.

امروز، مونا فورتیه، رئیس هیئت خزانه داری، گزارش موقت «آنچه شنیدیم» را در مورد مرحله اول تعامل و مشاوره انجام شده به عنوان بخشی از بررسی دسترسی به اطلاعات منتشر کرد.

وقتی بیل C-58، قانونی برای اصلاح قانون دسترسی به اطلاعات و قانون حفظ حریم خصوصی، در ژوئن 2019 به قانون تبدیل شد و الزامی را برای بررسی دسترسی به اطلاعات معرفی کرد هر پنج سال بررسی اولیه در ژوئن 2020 آغاز شد.

گزارش موقت که امروز منتشر شد، خلاصه ای از تعامل با ذینفعان، شهروندان و نهادهای دولتی تا به امروز را ارائه می دهد. این تأیید می کند که اقداماتی وجود دارد که می توان جدا از تغییرات قانونی برای بهبود دسترسی به اطلاعات به روش هایی که تأثیر فوری دارند، انجام داد. اقداماتی که دولت انجام می دهد، همانطور که به صورت آنلاین تنظیم شده است، با مسائل عملیاتی مقابله می کند و از ارائه خدمات دیجیتال برای بهبود نحوه تجربه کانادایی ها از فرآیند دسترسی به اطلاعات استفاده می کند.

یکی از اقدامات شامل طراحی و آزمایش نسخه جدیدی از سیستم خدمات درخواست آنلاین ATIP است که به کاربران امکان می دهد به این سرویس وارد شوند، حساب کاربری ایجاد کنند و درخواست های خود را از طریق این پلت فرم به صورت ایمن و کارآمد ارسال و بازیابی کنند. بودجه 2021 بودجه جدید قابل توجهی را برای بهبود و بازنگری برنامه دسترسی به اطلاعات متعهد شد.

دولت متعهد به بررسی کامل و کامل دسترسی به اطلاعات است و زمان لازم را برای انجام این تعهد صرف خواهد کرد. گام‌های بعدی شامل تعامل با سازمان‌ها و مردم بومی است که دولت نیز در سال 2022 در مورد آن گزارش عمومی خواهد کرد.

تمام ورودی های دریافت شده در گزارش بازنگری رئیس جمهور به مجلس منعکس خواهد شد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.