دولت کانادا اولین پروژه هایی را اعلام می کند که تحت برنامه ساختمانهای سبز و فراگیر جامعه تأمین مالی می شوند

[ad_1] اتاوا ، انتاریو ، 13 آگوست 2021-در حالی که دولت کانادا به حمایت و حمایت از کانادایی ها در طول همه گیری COVID-19 ادامه می دهد ، اهداف جاه طلبانه آب و هوایی خود را برآورده می کند ، از رشد اقتصادی و ایجاد شغل حمایت می کند و جوامع فراگیرتر و مقاوم تری

کد خبر : 92492
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۳۰
دولت کانادا اولین پروژه هایی را اعلام می کند که تحت برنامه ساختمانهای سبز و فراگیر جامعه تأمین مالی می شوند

[ad_1]

اتاوا ، انتاریو ، 13 آگوست 2021-در حالی که دولت کانادا به حمایت و حمایت از کانادایی ها در طول همه گیری COVID-19 ادامه می دهد ، اهداف جاه طلبانه آب و هوایی خود را برآورده می کند ، از رشد اقتصادی و ایجاد شغل حمایت می کند و جوامع فراگیرتر و مقاوم تری را ایجاد می کند که در آن همه کانادایی ها فرصت رشد دارند.

امروز ، کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ، اولین دریافت کنندگان برنامه ساختمان های سبز و فراگیر جامعه (GICB) را اعلام کرد. این برنامه از ساختمانهای سبز و فراگیر جامعه در سراسر کانادا از طریق مقاوم سازی ، تعمیرات ، ارتقاء و ساخت و سازهای جدید با حمایت از پروژه هایی که باعث کاهش اتلاف انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش انعطاف پذیری آب و هوا و مشارکت بیشتر در دسترسی به فضاهای اجتماعی می شود ، پشتیبانی می کند.

از جمله پروژه های مورد تأیید ، ارتقاء و مقاوم سازی Beothic Arena در شهر New-Wes-Valley ، Newfoundland و Labrador است. این پروژه شامل یک بازسازی بزرگ در تأسیسات تفریحی است که شامل تعمیر عمده سقف و ارتقاء سیستم های عملیاتی برای بهبود بهره وری کلی انرژی ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و افزایش مقاومت آب و هوایی ساختمان می شود.

چهار پروژه دیگر نیز تحت برنامه جدید بودجه دریافت خواهند کرد. در خلیج گلس ، نوا اسکوشیا ، موزه معدنچیان کیپ برتون با نصب پنل های خورشیدی و بهبود وسایل LED در لابی ، تئاتر “مردان عمیق” ، لامفوس و منطقه قبل از تور ارتقا می یابد.

Sandy Lake First Nation شاهد پیشرفت هایی در عرصه خود و همچنین تعمیر سقف و سقف ، بهبود عایق و ارتقاء تهویه خواهد بود. دو پروژه در آلبرتا ، مرکز اجتماعی Magnolia در شهرستان Parkland و Elders Lodge در Alexander First Nation از بهسازی و ارتقاء برخوردار خواهند بود که منجر به صرفه جویی قابل توجه انرژی و دسترسی بهتر می شود.

به عنوان بخشی از برنامه اقلیمی تقویت شده ، GICB در پنج سال آینده مبلغ 1.5 میلیارد دلار برای پروژه هایی که مکانهای تجمع کانادایی ها را فراهم می کند ، به خدمات دسترسی پیدا می کند و با دیگران در جامعه ارتباط برقرار می کند ، همزمان صرفه جویی در انرژی ، کاهش آلودگی و ایجاد هزاران شغل خوب

از طریق برنامه ساختمانهای سبز و فراگیر جامعه ، ما برای دستیابی به مزایای سه گانه با کانادایی ها همکاری می کنیم: رشد اقتصاد و ایجاد شغل ، مقابله با تغییرات آب و هوایی و ساختن کشوری مقاوم تر و فراگیر برای همه.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.