دولت کانادا اولین صندوق فدرال اختصاص داده شده به راه حل های حمل و نقل روستایی را راه اندازی می کند

[ad_1] چیپمن ، نیوبرانزویک ، 3 اوت 2021 – افرادی که در جوامع روستایی و دور افتاده زندگی می کنند اغلب برای حمل و نقل به خودروهای شخصی گران قیمت وابسته هستند. فقدان گزینه های حمل و نقل همچنین می تواند به احساس انزوا و همچنین خطرات سلامتی و ایمنی کمک کند. به همین دلیل

کد خبر : 95377
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
دولت کانادا اولین صندوق فدرال اختصاص داده شده به راه حل های حمل و نقل روستایی را راه اندازی می کند

[ad_1]

چیپمن ، نیوبرانزویک ، 3 اوت 2021 – افرادی که در جوامع روستایی و دور افتاده زندگی می کنند اغلب برای حمل و نقل به خودروهای شخصی گران قیمت وابسته هستند. فقدان گزینه های حمل و نقل همچنین می تواند به احساس انزوا و همچنین خطرات سلامتی و ایمنی کمک کند.

به همین دلیل است که امروز ، برنادت جردن ، وزیر شیلات ، اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا ، به همراه پت فینیگان ، نماینده پارلمان میرامیچی – گرند لیک ، کیت وست ، شهردار چیپمن و اریکا بارنت ، شهردار مینتو ، راه اندازی صندوق راه حل های حمل و نقل روستایی به ارزش 250 میلیون دلار – اولین صندوق فدرال که توسعه راه حل های حمل و نقل را در جوامع روستایی و دور افتاده هدف قرار داده است.

دولت کانادا با صدای بلند و واضح شنیده است که برای توسعه و اجرای راه حل های ترانزیتی که نیازهای خاص روستاها ، مناطق دور افتاده و کوچک را برآورده کند ، به بودجه بیشتری نیاز است. صندوق راه حل های حمل و نقل روستایی از توسعه راه حل های حمل و نقل محلی استفاده می کند که به افراد ساکن در جوامع روستایی و دور افتاده کمک می کند تا به کار ، مدرسه ، خدمات اجتماعی ، انجام وظایف و دیدار با عزیزان برسند.

از خدمات درخواستی گرفته تا سهام عمومی خودروهای سواری برقی و تجمع داوطلبانه اتومبیل در اجتماعات ، جوامع و سازمانهای واجد شرایط از سراسر کانادا قادر خواهند بود درخواست های خود را به صندوق جدید ارسال کنند. فراخوان اولیه برای درخواست های صندوق شامل کمک های حداکثر تا 50،000 دلار به منظور حمایت از برنامه ریزی پروژه برای پروژه های سرمایه ای آینده یا پروژه های آزمایشی ، تا 3 میلیون دلار برای تامین هزینه های سرمایه ای (به عنوان مثال خرید وسیله نقلیه یا سکوهای دیجیتالی) و حداکثر 5 میلیون دلار برای پشتیبانی از راه حل های حمل و نقل بدون انتشار (به عنوان مثال برای خرید خودروهای بدون آلاینده).

با توجه به اینکه برخی خدمات ممکن است در شهرهای مختلف واقع شده باشند ، بودجه تحت صندوق ارتباطات بین جوامع مجاور در همان منطقه را تشویق می کند.

صندوق راه حل های حمل و نقل روستایی بخشی از سرمایه گذاری حمل و نقل عمومی 15 میلیارد دلاری است که در ماه فوریه توسط نخست وزیر جاستین ترودو اعلام شد. با ایجاد اشتغال ، ترویج شمول و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، بودجه ترانزیت مزایای اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی را برای کانادایی ها به همراه دارد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.