دولت کانادا انتشار آخرین نتایج از نظرسنجی اقدامات بهداشتی کانادا را اعلام می کند

[ad_1] این نظرسنجی اطلاعات زیادی را ارائه می دهد و به اطلاع رسانی اقدامات دولت کانادا برای محافظت از سلامت کانادایی ها در برابر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی کمک می کند. 14 دسامبر 2021 | اتاوا، انتاریو | بهداشت کانادا مواد شیمیایی بخشی از زندگی روزمره هستند. آنها برای اقتصاد، جوامع و خانه

کد خبر : 142562
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
دولت کانادا انتشار آخرین نتایج از نظرسنجی اقدامات بهداشتی کانادا را اعلام می کند

[ad_1]

این نظرسنجی اطلاعات زیادی را ارائه می دهد و به اطلاع رسانی اقدامات دولت کانادا برای محافظت از سلامت کانادایی ها در برابر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی کمک می کند.

14 دسامبر 2021 | اتاوا، انتاریو | بهداشت کانادا

مواد شیمیایی بخشی از زندگی روزمره هستند. آنها برای اقتصاد، جوامع و خانه های ما ضروری هستند، اما اگر به درستی مدیریت نشوند، ممکن است اثرات مضری نیز داشته باشند. مؤلفه نظارت زیستی در نظرسنجی اقدامات بهداشتی کانادا (CHMS) داده‌های معنی‌داری را جمع‌آوری می‌کند که تصمیمات مبتنی بر شواهد را برای محافظت از سلامت و ایمنی کانادایی‌ها مطلع می‌کند.

امروز، محترم ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، انتشار ششمین گزارش در مورد پایش زیستی انسانی مواد شیمیایی محیطی در کانادا را که نتایج اخیر از بررسی اقدامات بهداشتی کانادا (CHMS) چرخه 6 (2018-2019) را نشان می‌دهد، اعلام می‌کند. جدیدترین نتایج، همراه با نتایج حاصل از چرخه های قبلی CHMS، به ما امکان می دهد روندهای قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی را در طول زمان گزارش کنیم.

همچنین امروز مجموعه‌ای از برگه‌های اطلاعات زیست‌مانیتورینگ جدید منتشر شد که روندهای کلیدی در غلظت‌های شیمیایی در جمعیت کانادا و مقایسه با زیرجمعیت‌های آسیب‌پذیر خاص را نشان می‌دهد.

یافته های کلیدی نشان می دهد که سطح سرب در خون کانادایی ها از دهه 1970 بیش از 80 درصد کاهش یافته است. به طور مشابه، بین سال‌های 2007 و 2019، داده‌های مانیتورینگ زیستی از CHMS کاهش 77 درصدی غلظت پلاستی‌سایزر DEHP و کاهش 43 درصدی در محصول شیمیایی بیسفنول A را نشان می‌دهد. این نتایج نشان‌دهنده اثربخشی اقدامات انجام‌شده برای کاهش است. قرار گرفتن کانادایی ها در معرض این مواد.

CHMS که با همکاری سلامت کانادا، آمار کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا انجام می شود، یک نظرسنجی ملی در حال انجام است که اطلاعات مربوط به سلامت کانادایی ها را از طریق مصاحبه و اندازه گیری مستقیم فیزیکی جمع آوری می کند. مؤلفه بیومنیتورینگ CHMS شامل جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل نمونه‌های خون و ادرار برای اندازه‌گیری غلظت برخی از مواد شیمیایی محیطی است که تصویری از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی در جمعیت عمومی کانادا ارائه می‌کند.

انبوهی از اطلاعات پایش زیستی انسانی در CHMS در بیش از 800 نشریه علمی مورد استفاده قرار گرفته است و داده های خلاصه به صورت رایگان در اختیار استان ها، مناطق، شهرها، محققان، دانشجویان و همه کانادایی ها از طریق پورتال دولت باز و CHMS است. سایت پایش زیستی

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.