دولت کانادا اقدامات کلیدی را با دولت کبک برای رفع کمبود نیروی کار اجرا می کند

[ad_1] 10 ژانویه 2022 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا همانطور که کانادا و کشورهای سراسر جهان به همه‌گیری واکنش نشان می‌دهند، بخش‌های کلیدی در اقتصاد همچنان به کارگران بیشتری برای ایجاد نیروی کار قوی نیاز دارند. این امر به ویژه در کبک صادق است، جایی که این استان همچنان با چالش های طولانی

کد خبر : 153883
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
دولت کانادا اقدامات کلیدی را با دولت کبک برای رفع کمبود نیروی کار اجرا می کند

[ad_1]

10 ژانویه 2022 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

همانطور که کانادا و کشورهای سراسر جهان به همه‌گیری واکنش نشان می‌دهند، بخش‌های کلیدی در اقتصاد همچنان به کارگران بیشتری برای ایجاد نیروی کار قوی نیاز دارند. این امر به ویژه در کبک صادق است، جایی که این استان همچنان با چالش های طولانی مدت جذب نیروی کار مواجه است.

امروز، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولان، کارلا کوالترو، پیشرفت های مهمی را که در اجرای پروژه آزمایشی خود با دولت کبک انجام شده است، برجسته کرد. این پیشرفت شامل اجرای حداکثر افزایش تعداد TFWهای مجاز در موقعیت های کم دستمزد است که کارفرمایان در بخش های خاص می توانند استخدام کنند، همانطور که توسط کبک تعیین شده است. از امروز، این کارفرمایان می توانند تا 20٪ (افزایش 10٪ برای اکثریت آنها) استخدام کنند.

این اعلامیه همچنین مبتنی بر انعطاف‌پذیری‌ها در تبلیغات موجود و الزامات استخدامی برای مشاغل خاص با تقاضا است که توسط کبک تعیین شده است و در 6 دسامبر 2021 اجرا شد.

مشاغل و بخش‌هایی که توسط کبک برای اقدامات آزمایشی انتخاب شده‌اند، در پی مشاوره با سهامداران بازار کار، بخشی از کمیسیون مشارکت‌کنندگان در Marché du Travail، شناسایی شده‌اند. این کار برای اطمینان از اینکه اقدامات گنجانده شده در این پروژه آزمایشی معرف نیازهای بازار کار در استان بوده و فرصت‌ها را برای کارگران کانادایی جابجا نمی‌کند، انجام شد.

در ماه‌های آینده، دولت کانادا و دولت کبک، با مشورت شرکای بازار کار کبک، به فهرست مشاغلی که در حال حاضر از فرآیند ساده‌تری برای استخدام TFW بهره می‌برند، اضافه خواهند کرد.

هنگامی که برای اولین بار در 6 آگوست 2021 اعلام شد، این پروژه آزمایشی قرار بود تا 31 دسامبر 2023 اجرا شود. در 30 نوامبر 2021، دولت کانادا موافقت کرد که برنامه را تا 31 دسامبر 2024 تمدید کند. در پایان پروژه آزمایشی ، دولت کانادا نتایج را برای کمک به اطلاع رسانی تصمیمات آینده خود ارزیابی خواهد کرد.

در کنار راه‌اندازی این اقدامات آزمایشی جدید، ESDC همچنین در حال بازسازی رژیم انطباق با TFW برای کمک به محافظت بهتر از TFW در آینده است. فعالیت های در حال انجام برای تقویت رویکرد مبتنی بر ریسک ESDC برای هدف قرار دادن کارفرمایان با ریسک بالاتر عبارتند از:

  • تقویت ابزارهای بازرسی TFW و آموزش اجباری برای تقویت کیفیت و به موقع بودن بازرسی ها.
  • ادامه استفاده از خدمات خط راهنمایی خود، به کارگران این امکان را می دهد که هرگونه وضعیت سوء استفاده یا سوء استفاده از برنامه را به صورت محرمانه علامت گذاری کنند.
  • تداوم افزایش آگاهی کارفرمایان در مورد تعهداتشان برای تقویت پیروی از شرایط برنامه TFW؛ و
  • گسترش خدمات دربان با کنسولگری ها، که به ESDC کمک می کند تا نگرانی هایی را که نیاز به توجه فوری دارند شناسایی کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.