دولت کانادا اقدامات مشخصی را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی در بخش کشاورزی انجام می دهد

[ad_1] 22 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا کشاورزان کانادایی به عنوان مباشر زمین در خط مقدم تغییرات اقلیمی و جزو اولین کسانی هستند که تاثیرات آن را احساس می کنند. در حالی که روز زمین را جشن می گیریم، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود

کد خبر : 197054
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۴۱
دولت کانادا اقدامات مشخصی را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی در بخش کشاورزی انجام می دهد

[ad_1]

22 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

کشاورزان کانادایی به عنوان مباشر زمین در خط مقدم تغییرات اقلیمی و جزو اولین کسانی هستند که تاثیرات آن را احساس می کنند. در حالی که روز زمین را جشن می گیریم، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، و دبیر پارلمانی وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، فرانسیس دروین، سرمایه گذاری بیش از 6.4 میلیون دلار برای شش پروژه را اعلام کردند. تحت برنامه AgriScience، برای کمک به مقابله با تغییرات آب و هوا و ایجاد پایداری در بخش کشاورزی کانادا.

بودجه برای شش سازمان دریافت‌کننده، از فعالیت‌های علمی پیش‌تجاری و تحقیقات پیشرفته برای کمک به تولیدکنندگان برای تسریع سرعت نوآوری برای حفاظت از محیط‌زیست بدون به خطر انداختن تولید حمایت می‌کند. سازمان‌های دریافت‌کننده شامل AFA Systems Inc.، Cascadia Seaweed Corporation، Enns Brothers Ltd.، McCain Foods Limited، Naut’sa Mawt Tribal Council، و Nexus Robotics، Inc.

پروژه‌هایی که توسط این سازمان‌ها هدایت می‌شوند نمونه‌ای از نوآوری و تخصص مورد نیاز برای اطمینان از آمادگی این بخش برای رویارویی با چالش‌های ناشی از تغییرات آب و هوایی است. پیشرفت هایی که آنها انجام می دهند به طور کلی به نفع این بخش خواهد بود و منجر به اتخاذ شیوه های پایدار و مؤثری می شود که سلامت خاک، تنوع زیستی و افزایش عملکرد محصول را ارتقا می دهد و در عین حال درآمد مزرعه را تضمین می کند.

روز زمین یادآور فوری این نکته است که اقدامات آب و هوایی نمی تواند منتظر بماند. با انجام سرمایه‌گذاری‌های حیاتی برای حمایت از تولیدکنندگان در تلاش‌هایشان برای مقابله با تغییرات آب‌وهوایی، بخش کشاورزی کانادا برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و استفاده از فرصت‌های اقتصادی که می‌تواند با گذار به آینده‌ای با کربن کم ایجاد می‌شود، موقعیت بهتری پیدا کند.

دولت کانادا همچنان متعهد به کار به عنوان شریک با کشاورزان در سراسر کشور است، زیرا آنها به کانادا کمک می کنند تا به اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ملی خود دست یابد، از محیط زیست محافظت کند، و رقابت کسب و کار کشاورزی و اقتصاد ما را تقویت کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.