دولت کانادا اقدامات حفاظتی از نهنگ راست آتلانتیک شمالی در سال 2022 را اعلام می کند

[ad_1] 10 مارس 2022 اتاوا، انتاریو – دولت کانادا تشخیص می دهد که حفاظت و نگهداری از گونه های آبزی در معرض خطر برای سلامت اکوسیستم و شکوفایی ماهیگیری بسیار مهم است. برای این منظور، دولت همچنان به اقدامات ملموس و جامع برای کمک به حفاظت از نهنگ‌های در معرض خطر انقراض سمت راست اقیانوس

کد خبر : 177286
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۰
دولت کانادا اقدامات حفاظتی از نهنگ راست آتلانتیک شمالی در سال 2022 را اعلام می کند

[ad_1]

10 مارس 2022

اتاوا، انتاریو – دولت کانادا تشخیص می دهد که حفاظت و نگهداری از گونه های آبزی در معرض خطر برای سلامت اکوسیستم و شکوفایی ماهیگیری بسیار مهم است. برای این منظور، دولت همچنان به اقدامات ملموس و جامع برای کمک به حفاظت از نهنگ‌های در معرض خطر انقراض سمت راست اقیانوس اطلس شمالی از درهم‌تنیدگی ادوات ماهیگیری و برخورد با کشتی‌ها ادامه می‌دهد تا جمعیت بتواند رشد کرده و بازسازی شود.

پس از دو سال موفقیت آمیز که طی آن هیچ گزارشی از مرگ نهنگ راست در آب های کانادا گزارش نشده است، وزیر شیلات، اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا، محترم جویس موری، و وزیر حمل و نقل، محترم عمر الغبرا، شیلات و اقدامات مدیریت کشتی برای فصل 2022

  • Fisheries and Oceans Canada مجدداً مناطق ماهیگیری فصلی و موقت را در خلیج سنت لارنس، خلیج فاندی و مناطق حیاتی زیستگاهی که در آن نهنگ های راست به صورت بصری و صوتی تشخیص داده می شوند، اجرا خواهد کرد.
  • Fishries and Oceans Canada همچنین به پرداختن به تجهیزات ارواح در خلیج سنت لارنس، حمایت از شبکه‌های واکنش‌دهنده پستانداران دریایی، و همکاری با برداشت‌کنندگان برای کمک به آنها برای انتقال به تجهیزات حفاظت از نهنگ در سال 2023 ادامه خواهد داد.
  • اقدامات مدیریت ترافیک کشتی حمل و نقل کانادا شامل محدودیت سرعت برای همه کشتی‌های بیش از 13 متر در سراسر خلیج سنت لارنس است تا از مناطقی که نهنگ‌ها در آن شناسایی می‌شوند محافظت شود. اقدامات امسال از 20 آوریل برای پاسخ بهتر به حضور نهنگ راست اقیانوس اطلس شمالی اعمال می شود.

اقدامات پویا حفاظت از نهنگ راست کانادا – که بر اساس علم پایه‌گذاری شده و با حمایت جامع‌ترین برنامه نظارت بر نهنگ راست در جهان است – در حفظ جمعیت مناسب نهنگ تفاوت ایجاد می‌کند و در عین حال تضمین می‌کند که برداشت‌کنندگان می‌توانند به زندگی سودآور از دریا ادامه دهند.

دولت کانادا متعهد به اجرای اقدامات حفاظتی معقول، در صورت لزوم و با همکاری سایر ادارات دولتی، صنعت، سازمان های غیر دولتی، دانشگاه ها، جوامع بومی و همتایان آمریکایی ما است تا اطمینان حاصل شود که نهنگ های سمت راست اقیانوس اطلس شمالی بهترین شانس ممکن را دارند. برای بازیابی.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.