دولت کانادا اقدامات بیشتری را برای رفع کمبود نیروی کار در کبک انجام می دهد

[ad_1] 1 آوریل 2022 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا بهبود اقتصادی کانادا از همه‌گیری COVID-19 به خوبی در حال انجام است. در فوریه 2022، کانادا 337000 شغل ایجاد کرد که نرخ بیکاری را به 5.5 درصد رساند که پایین‌ترین میزان از زمان شروع همه‌گیری است. در واقع، بهبود اقتصادی کانادا از توانایی بسیاری

کد خبر : 186391
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
دولت کانادا اقدامات بیشتری را برای رفع کمبود نیروی کار در کبک انجام می دهد

[ad_1]

1 آوریل 2022 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

بهبود اقتصادی کانادا از همه‌گیری COVID-19 به خوبی در حال انجام است. در فوریه 2022، کانادا 337000 شغل ایجاد کرد که نرخ بیکاری را به 5.5 درصد رساند که پایین‌ترین میزان از زمان شروع همه‌گیری است. در واقع، بهبود اقتصادی کانادا از توانایی بسیاری از کارفرمایان برای یافتن کارگر، به ویژه در کبک، پیشی گرفته است. برای حمایت از رشد اقتصادی مستمر کانادا، دولت کانادا بر ایجاد نیروی کار قوی و انعطاف‌پذیر در همه بخش‌ها از طریق اجرای پروژه آزمایشی برنامه کارگران خارجی موقت (TFW) در کبک و ارائه مجوزهای کار آزاد محدود استانی تمرکز کرده است. اتباع خارجی که توسط کبک برای اقامت دائم انتخاب شده اند.

امروز، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولیت، کارلا کوالترو، و وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، شان فریزر، از اجرای برنامه ریزی شده مرحله بعدی پروژه آزمایشی – گنجاندن طبقه بندی مشاغل ملی (NOC) خبر دادند. ) مشاغل سطح مهارت C (که به عنوان کار با مهارت متوسط ​​شناخته می شود) به Traitement Simplifié. این فرآیند تسهیل‌شده به کارفرمایان کبک تحت برنامه TFW برای رفع نیازهای نیروی کار خود، انعطاف‌پذیری‌های بیشتری را ممکن می‌سازد. پیش از این، Traitement Simplifié فقط مشاغل با مهارت بالاتر را شامل می شد. این اقدام در ۲۴ می ۲۰۲۲ اجرا می‌شود و اجرای Traitement Simplifié در کبک را نهایی می‌کند.

معرفی مشاغل با مهارت پایین در Traitement Simplifié بر حمایت‌های کارگران از قبل ایجاد شده برای افرادی که در حال حاضر تحت این برنامه هستند تأثیری نخواهد گذاشت. به‌علاوه، این حمایت‌های کارگری اکنون برای همه مشاغل کم‌دستمزد نیز اعمال می‌شود – به این معنی که دستمزدهایی کمتر از میانگین دستمزد کبک، که تحت Traitement Simplifié اعمال می‌شوند، بدون توجه به سطح مهارت (0، A، B یا C) – به منظور حمایت از حقوق TFWs در کبک را بیشتر تقویت کنید.

به طور خاص، با توجه به حمایت از کارگران، کارفرمایان موظفند:

  • اطمینان حاصل کنید که قرارداد کار توسط کارفرما و TFW امضا شده است.
  • پرداخت هزینه های رفت و برگشت برای TFW ها برای رسیدن به محل کار خود در کانادا در ابتدای دوره کاری و بازگشت به کشور محل اقامت خود در پایان دوره کاری.
  • فراهم کردن یا اطمینان از وجود مسکن مناسب و مقرون به صرفه برای TFWهایی که استخدام می کنند. و
  • اطمینان حاصل کنید که TFWهایی که در موقعیت‌های با دستمزد پایین استخدام می‌شوند از روز اول ورود به کانادا تحت پوشش بیمه درمانی خصوصی یا استانی/منطقه‌ای قرار می‌گیرند. اگر مراقبت های بهداشتی استانی یا منطقه ای قابل ارائه نباشد، کارفرمایان باید تا زمانی که TFW ها واجد شرایط طرح استانی/سرزمینی شوند، برای بیمه درمانی خصوصی معادل پرداخت کنند.

پروژه آزمایشی برای کارفرمایان در کبک تا 31 دسامبر 2023 ادامه خواهد داشت. دولت کانادا به نظارت بر نتایج این پروژه آزمایشی برای کمک به ارزیابی تصمیمات آینده ادامه خواهد داد.

علاوه بر این، کانادا با صدور مجوز کار برای اتباع خارجی که توسط کبک برای اقامت دائم انتخاب شده اند، پیش خواهد رفت. پس از اجرا، اتباع خارجی می توانند برای مجوز کار آزاد درخواست دهند که به آنها اجازه می دهد تا تقریباً برای هر کارفرمایی در کبک قبل از ارائه درخواست خود برای اقامت دائم به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا کار کنند.

این اقدامات جدید به ساکنان دائمی آینده این امکان را می دهد که فوراً به کبک نقل مکان کنند و شروع به کار کنند و در خانه جدید خود مستقر شوند. با مجوز کار آزاد محدود استانی، تازه واردان این انعطاف را خواهند داشت که به سرعت بین موقعیت های خود در کبک حرکت کنند تا شغل خود را رشد دهند و تجارب کاری جدید به دست آورند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.