دولت کانادا اقدامات آب و هوایی را در انجمن GLOBE پیش می برد

[ad_1] 1 آوریل 2022 – ونکوور، بریتیش کلمبیا این هفته، استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا، جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، وزیر محترم سیموس اوریگان جونیور، وزیر محترم. کارگر، و مقامات دولتی در انجمن GLOBE 2022، جلسه ای با رهبران کسب و کار

کد خبر : 186555
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۵۴
دولت کانادا اقدامات آب و هوایی را در انجمن GLOBE پیش می برد

[ad_1]

1 آوریل 2022 – ونکوور، بریتیش کلمبیا

این هفته، استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا، جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، وزیر محترم سیموس اوریگان جونیور، وزیر محترم. کارگر، و مقامات دولتی در انجمن GLOBE 2022، جلسه ای با رهبران کسب و کار و مبتکرانی که برای پیشبرد گذار به اقتصاد رشد پاک تلاش می کنند، شرکت کردند.

یکی از نکات مهم کنفرانس، اعلام نخست وزیر جاستین ترودو درباره برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای 2030: گام های بعدی کانادا برای هوای پاک و اقتصاد قوی، همراه با وزیر گیلبولت در روز سه شنبه بود. تحویل اولیه مهم تحت قانون پاسخگویی انتشار خالص صفر کانادا، این طرح نقشه راه بخش به بخش از اقدامات مورد نیاز کانادا برای دستیابی به اهداف بلندپروازانه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حداقل 40 درصد کمتر از سطح 2005 تا سال 2030 و انتشار خالص صفر تا سال 2050 است. نقشه راه برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای 2030 به کانادا کمک خواهد کرد تا با همکاری شرکای استانی و سرزمینی به اهداف اقلیمی خود به شیوه ای منصفانه و مقرون به صرفه دست یابد. از حمل‌ونقل گرفته تا بخش نفت و گاز، تا صنایع سنگین، کشاورزی، ساختمان‌ها و زباله‌ها، هر بخش در هر منطقه نقشی در تحقق هدف اقلیمی کانادا در سال 2030 دارد. این طرح شامل 9.1 میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید و مجموعه ای از اقدامات جدید برای کمک به بسیج کانادا برای تبدیل شدن به یک اقتصاد واقعاً پایدار و یک رقیب پیشرو در گذار جهانی به صنایع و فناوری های پاک تر است.

روز چهارشنبه، وزیر Guilbeault در یک بحث صندلی در مورد نیاز فوری به سازگاری بیشتر با آب و هوا و آمادگی برای پاسخ به آب و هوای کانادا که به سرعت در حال تغییر است، شرکت کرد. وزیر همچنین در میزگردی به رهبری دفتر بیمه کانادا، شامل نمایندگان صنعت بیمه، انجمن‌های حرفه‌ای، سازمان‌های بومی ملی، مقامات دولتی و سایرین، در مورد توسعه اولین استراتژی ملی سازگاری کانادا، شرکت کرد که در آن به تشریح چگونگی اقتصاد و جامعه کانادا می توانند در برابر تأثیرات تغییرات آب و هوایی انعطاف پذیرتر و آماده شوند.

در حاشیه GLOBE، عضو پارلمان پاتریک ویلر اعلام کرد که سرویس اطلاعات مخاطرات کانادایی منابع طبیعی کانادا اولین سنسور از صدها حسگر سیستم ملی هشدار زودهنگام زلزله (EEW) را در ترمینال کشتی بریتیش کلمبیا در خلیج نعل اسبی نصب کرده است. سیستم EEW قبل از شروع لرزش شدید، چند ثانیه تا ده‌ها ثانیه اخطار می‌دهد، هشدارهایی که می‌تواند به کاهش صدمات، مرگ و میر و تلفات اموال کمک کند. برای ایجاد هشدار برای زیرساخت‌های حیاتی، صنعت و مردم، کمک به محافظت از مردم، جوامع، زیرساخت‌ها و محیط زیست در طول رویدادی که هر ثانیه اهمیت دارد، استفاده می‌شود.

وزیر ویلکینسون در گفتگو با سفیر ایالات متحده کوهن در مورد پیشرفت به سوی آینده انرژی صفر خالص شرکت کرد. وزیر همچنین با چندین شرکت پیشرو کانادایی در زمینه فناوری پاک دیدار کرد، از جمله شرکت‌هایی که در فهرست 100 جهانی Cleantech 2022 قرار دارند. سرمایه‌گذاری بیش از 12 میلیون دلار، از طریق برنامه‌های نوآوری انرژی و رشد پاک NRCan، برای حمایت از ادامه کار هفت سازمان در پیشبرد فناوری‌های پاک نوآورانه اعلام شد. در نهایت، برندگان جایزه بزرگ سه چالش جداگانه NRCan Impact Canada – Sky’s the Limit، Charging the Future و Power Forward – معرفی شدند. به برندگان مجموعاً 7 میلیون دلار برای پیشبرد راه حل های سوخت هوانوردی پایدار، باتری و شبکه هوشمندشان اهدا شد.

همچنین در GLOBE، وزیر شامپاین بیش از 27 میلیون دلار در فناوری توسعه پایدار کانادا سرمایه گذاری در فناوری پاک و فناوری آب و هوا و همچنین فراخوانی برای اقدام به صنعت برای ارائه پروژه هایی با تأثیر بالا که از کربن زدایی بخش های کلیدی اقتصاد کانادا حمایت می کند، اعلام کرد. با پشتیبانی از شتاب دهنده Net Zero.

وزیر O’regan جونیور در یک بحث صندلی در مورد مسیر ایجاد مشاغل پایدار در سراسر کانادا و فرصت استفاده از مهارت‌ها، تخصص و نبوغ کارکنان انرژی با کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و ایجاد انرژی‌های تجدیدپذیر شرکت کرد. او همچنین با نمایندگان جوان پیشرو در تغییر کانادا صحبت کرد و به میزگردی با Canadian Business for Social Responsibility در مورد ایجاد زنجیره های تامین پایدار برای کمک به کانادا برای رسیدن به اهداف آب و هوایی و حمایت از حقوق بشر در سراسر جهان پیوست.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.