دولت کانادا افتتاح مرکز بازدیدکنندگان پارک ملی دریاچه های واترتون را اعلام کرد

[ad_1] 16 فوریه 2022 پارک ملی دریاچه‌های واترتون، آژانس آلبرتا پارکز کانادا پارک های کانادا تجربیات باکیفیت و معناداری را در سراسر کشور به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. توسعه برنامه‌ها و خدمات جدید و نوآورانه به کانادایی‌ها، از جمله جوانان و تازه واردان، امکان می‌دهد تا فضای باز را تجربه کنند و درباره محیط زیست

کد خبر : 167181
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
دولت کانادا افتتاح مرکز بازدیدکنندگان پارک ملی دریاچه های واترتون را اعلام کرد

[ad_1]

16 فوریه 2022 پارک ملی دریاچه‌های واترتون، آژانس آلبرتا پارکز کانادا

پارک های کانادا تجربیات باکیفیت و معناداری را در سراسر کشور به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. توسعه برنامه‌ها و خدمات جدید و نوآورانه به کانادایی‌ها، از جمله جوانان و تازه واردان، امکان می‌دهد تا فضای باز را تجربه کنند و درباره محیط زیست و تاریخ بیاموزند.

امروز، محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارک های کانادا، اعلام کرد که مرکز بازدیدکنندگان جدید پارکس کانادا در پارک ملی دریاچه های واترتون کامل و آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

مرکز بازدیدکنندگان راهی سرگرم‌کننده و جذاب برای استقبال از بازدیدکنندگان و معرفی طبیعت و فرهنگ چشمگیر دریاچه‌های واترتون است. مرکز بازدیدکنندگان برای ادغام موثر در جامعه دریاچه‌های واترتون ایجاد شده است و بازدیدکنندگان و همچنین ساکنان محلی از آن لذت می‌برند. این مرکز جدید در تمام سال باز است و شامل نمایشگاه‌های تفسیری مدرن، برنامه‌نویسی تفسیری و خدمات اطلاعات بازدیدکنندگان است. نمایشگاه ها تنوع زیستی قابل توجه منطقه، مناظر منحصر به فرد و نیروهای طبیعت که آنها را شکل می دهند، از جمله باد و آتش سوزی، برجسته می کنند.

پارک های کانادا از نزدیک با شرکای بومی کار کرد تا اطمینان حاصل شود که مواد توسعه یافته منعکس کننده تاریخ، سنت ها، فرهنگ بومی محلی و ارتباط با پارک ملی دریاچه های واترتون (Paahtómahksikimi – دریاچه مقدس درونی در کوه ها) است. در سراسر کشور، پارک های کانادا مفتخر است که با همکاری مردم بومی برای توسعه مطالب و فعالیت های تفسیری در مکان های تاریخی ملی، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی با هدف تقویت درک بهتر از دیدگاه ها، فرهنگ ها و سنت های مردم بومی کار کند. .

پارک‌های کانادا از بازدیدکنندگان می‌خواهد هنگام بازدید از امکانات ما به دستورالعمل‌های بهداشت عمومی احترام بگذارند. برای به روزترین اطلاعات به وب سایت ما مراجعه کنید.

-30-

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.