دولت کانادا از یک محصول گردشگری پیشرفته و شیوه های سازگار با محیط زیست در پارک طبیعی اکو اودیسه حمایت می کند.

[ad_1] تجارت گردشگری در La Pêche 100000 دلار بودجه از CED دریافت می کند. این کمک بخشی از حدود 40 میلیون دلار حمایت دولت کانادا برای پروژه های نوآورانه در کبک برای اقتصاد سبز و انعطاف پذیر است. La Pêche، کبک، 8 مارس 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) حمایت از صنعت

کد خبر : 175939
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
دولت کانادا از یک محصول گردشگری پیشرفته و شیوه های سازگار با محیط زیست در پارک طبیعی اکو اودیسه حمایت می کند.

[ad_1]

تجارت گردشگری در La Pêche 100000 دلار بودجه از CED دریافت می کند. این کمک بخشی از حدود 40 میلیون دلار حمایت دولت کانادا برای پروژه های نوآورانه در کبک برای اقتصاد سبز و انعطاف پذیر است.

La Pêche، کبک، 8 مارس 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

حمایت از صنعت گردشگری باعث افزایش توسعه اقتصادی در مناطق کبک می شود. به همین دلیل است که محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز اعلام کرد که این کسب‌وکار 100000 دلار کمک غیرقابل بازپرداخت از CED دریافت خواهد کرد.

این حمایت که از طریق صندوق امداد گردشگری برای کاهش اثرات اقتصادی همه‌گیری کووید-19 اعطا می‌شود، به کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا محصول گردشگری خود را با انجام تنظیمات بهبود بخشد و در عین حال شیوه‌های سازگار با محیط زیست را اتخاذ کند.

به طور خاص، Éco-Odyssée می‌تواند تجهیزاتی را برای فعالیت Eco-Noctura خود، که شامل یک نمایش پرتاب نور فراگیر و یک مسیر نورانی که از میان پیچ و خم می‌گذرد، به دست آورد. کمک CED همچنین هزینه تجهیز زیرساخت های پذیرش را پوشش خواهد داد.

Éco-Odyssée یک پارک طبیعی است که از یک پیچ و خم آبی با 64 تقاطع به طول 5 کیلومتر تشکیل شده است، جایی که بازدیدکنندگان می توانند تنوع زیستی مرداب را روی یک قایق پدالی، کانو یا تخته پارویی کشف کنند. این پارک همچنین خدمات اقامتی را ارائه می دهد.

بخش گردشگری که یکی از عوامل کلیدی اقتصاد کانادا است، به شدت تحت تاثیر بحران سلامت قرار گرفته است. از زمان شروع همه‌گیری، دولت کانادا اقدامات مختلفی را برای حمایت از کسب‌وکارهایی که با تأثیرات کووید-19 سروکار دارند، انجام داده است. صندوق امداد گردشگری که در ژوئیه 2021 راه اندازی شد، به طور خاص برای کمک به کسب و کارها و سازمان های گردشگری ایجاد شد تا محصولات و خدمات نوآورانه را به بازدیدکنندگان ارائه دهند و یک بار دیگر برای استقبال از مسافران بین المللی آماده شوند.

نقل قول ها

«خوشحالم که دولت ما از سازمان‌های گردشگری منطقه اوتوآیس در این زمان حساس حمایت می‌کند. ما باید از این فرصت برای بازنگری در محصولات، خدمات و فرآیندهای صنعت استفاده کنیم. این حمایت به پارک طبیعی Éco-Odyssée کمک می کند تا نوآورتر، دوستدار محیط زیست و رقابتی تر شود. با حمایت از توسعه محصولات گردشگری سبزتر، ما از شکوفایی نسل های آینده بانکداری می کنیم.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

بحران آب و هوا همچنان یکی از بزرگترین چالش های زمان ماست. بنابراین ضروری است که مشاغل صنعت گردشگری تشویق شوند تا فرآیندها و محصولات سازگارتر با محیط زیست را توسعه دهند و در عین حال مزیت های رقابتی و چشم اندازهای آینده خود را بهبود بخشند. پروژه پارک طبیعی Éco-Odyssée بخشی از این تغییر است و دولت ما مفتخر است که از آن حمایت می کند. علاوه بر تقویت رقابت‌پذیری صنایع ما و ارتقای رشد اقتصادی، کاهش ردپای زیست‌محیطی ما همچنین به ایجاد جوامع سالم‌تر کمک می‌کند.»

سوفی شاتل، نماینده پارلمان پونتیاک

بخش گردشگری کانادا همچنان یکی از آسیب‌پذیرترین بخش‌ها از همه‌گیری کووید-19 است. ما کاملاً متعهد به حمایت از بخش در این زمان‌های چالش‌برانگیز هستیم و ایمنی را به عنوان اولویت اصلی حفظ می‌کنیم و در عین حال اطمینان می‌دهیم که کسب‌وکارها برای بهبود و پیشرفت سریع پشتیبانی دریافت می‌کنند. صندوق امداد گردشگری به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا خود را تطبیق دهند، پیشرفت کنند و آماده پذیرایی از مهمانان باشند. همچنین به استراتژی گسترده‌تری کمک می‌کند تا به بخش کمک کند تا در برابر همه‌گیری مقاومت کند، بهبود یابد و در نهایت رشد کند. تا زمانی که بخش گردشگری ما بهبود نیابد، اقتصاد کانادا به طور کامل بهبود نخواهد یافت.

محترم رندی بواسنو، وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی

“پارک طبیعی اکو ادیسه با هدف تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری ضروری در منطقه پایتخت ملی است. برای تحقق این هدف، سرمایه‌گذاری‌هایی لازم است تا به کسب‌وکار اجازه دهد تا با رعایت اصول توسعه پایدار، خود را با اقدامات بهداشتی وفق دهد. حمایت CED برای رشد آینده کسب و کار ضروری است. صندوق امداد گردشگری به ما اجازه ارائه دو محصول گردشگری جدید را داده است: یک مسیر روشن که در تمام طول سال باز است و یک تجربه زمستانی در پیچ و خم آبی پارک.

Olivier Rocheleau LeClair، یکی از مالکان و مدیر عملیات پارک طبیعی اکو اودیسه

حقایق فوری

  • صندوق امداد گردشگری با بودجه ملی 500 میلیون دلاری، شامل 485 میلیون دلار توسط آژانس های توسعه منطقه ای (RDAs) و 15 میلیون دلار توسط نوآوری، علم و توسعه اقتصادی کانادا (ISED) اداره می شود، صندوق امداد گردشگری بخشی از حمایت 1 میلیارد دلاری گردشگری اعلام شده در سال جاری است. بودجه 2021
  • حداقل 50 میلیون دلار از بودجه صندوق امداد گردشگری به پروژه های گردشگری بومی تعلق می گیرد. جوامع بومی که به شدت به گردشگری وابسته هستند، به طور نامتناسبی تحت تأثیر این همه گیری قرار گرفته اند.
  • در مجموع 118.7 میلیون دلار از صندوق امداد گردشگری به CED اختصاص یافته است تا در کبک اداره شود.
  • اطلاعیه امروز بخشی از مجموعه ای از اطلاعیه های CED است که از ابتدای فوریه در حال انجام است. آنها در مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار سرمایه گذاری در بیش از 20 پروژه نوآورانه توسط شرکت ها و سازمان های کبک را تایید می کنند که به اقتصاد فردا کمک خواهند کرد. اینها سرمایه گذاری های استراتژیک در پروژه هایی هستند که کاهش اثرات زیست محیطی کانادا و تقویت اقتصاد سبز و انعطاف پذیر را ممکن می سازند.
  • شرکت های کوچک و متوسط ​​کبک 99.7 درصد از مشاغل کبک و 50 درصد از تولید ناخالص داخلی استان را تشکیل می دهند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.