دولت کانادا از کشاورزان منیتوبا و پریری با بیش از 66 میلیون دلار حمایت می کند تا شیوه ها و فناوری های پایدار را اتخاذ کنند.

[ad_1] 17 مارس 2022 – وینیپگ، منیتوبا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا کشاورزان کانادایی بازیگران کلیدی در ایجاد محیط زیست سالم و بخش کشاورزی پایدارتر در کانادا هستند. امروز به نمایندگی از ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، تری دوگوید، دبیر پارلمانی وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی

کد خبر : 180149
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
دولت کانادا از کشاورزان منیتوبا و پریری با بیش از 66 میلیون دلار حمایت می کند تا شیوه ها و فناوری های پایدار را اتخاذ کنند.

[ad_1]

17 مارس 2022 – وینیپگ، منیتوبا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

کشاورزان کانادایی بازیگران کلیدی در ایجاد محیط زیست سالم و بخش کشاورزی پایدارتر در کانادا هستند.

امروز به نمایندگی از ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، تری دوگوید، دبیر پارلمانی وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی (آژانس آب کانادا) و نماینده پارلمان وینیپگ جنوبی، حمایت از بیش از 66 میلیون دلار برای کمک به کشاورزان منیتوبا و پریری که شیوه‌های کشاورزی پایدار و فناوری‌های پاک را اتخاذ می‌کنند که باعث ایجاد انعطاف‌پذیری کشاورزان در برابر تغییرات آب و هوایی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود.

دوگوید، وزیر پارلمان، حمایت فدرال تا سقف 62 میلیون دلار از دو سازمان را برای ارائه صندوق اقدام در مزرعه آب و هوا در منیتوبا و سایر استان های پریری برجسته کرد.

انجمن حوضه های آبخیز منیتوبا تا سقف 40 میلیون دلار برای ارائه دانش، ابزار، مهارت ها و مشوق های مالی با هدف کمک به کشاورزان برای اتخاذ و استقرار راه حل های آب و هوایی واقعی، قابل اندازه گیری و عملی در سراسر مانیتوبا و ساسکاچوان در حوزه چرای چرخشی، مدیریت نیتروژن و کشت پوششی

شورای کانولا کانادا تا سقف 22 میلیون دلار برای همکاری با کشاورزان در سراسر مانیتوبا، ساسکاچوان و آلبرتا برای افزایش بازده کلزا و در عین حال کاهش انتشار اکسید نیتروژن، تحویل خواهد داد.

هر دو گروه بودجه را از طریق دریافت برنامه های فردی توزیع می کنند تا به کشاورزان کمک کنند تا شیوه های مدیریت سودمند فوری در مزرعه را که ذخیره کربن و کاهش گازهای گلخانه ای است، اتخاذ و اجرا کنند. انتظار می رود فعالیت های حمایت شده از طریق صندوق تا سال 2024 انتشار گازهای گلخانه ای را تا 2 میلیون تن کاهش دهد و در عین حال سلامت و انعطاف پذیری خاک کشاورزان را بهبود بخشد.

علاوه بر این، دوگوید، وزیر پارلمان، حمایت بیش از 4.4 میلیون دلاری را برای 10 پروژه که تاکنون در سراسر منیتوبا تحت برنامه فناوری پاک کشاورزی (ACT) تصویب شده است، برجسته کرد. این به کشاورزان کمک می کند تا با آب و هوای در حال تغییر سازگار شوند و رقابت درازمدت آنها را افزایش دهند و در عین حال انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهند. این بودجه بر سه حوزه اولویت متمرکز شده است: انرژی سبز و بهره وری انرژی. کشاورزی دقیق؛ و اقتصاد زیستی

همراه با کانادایی ها و جوامع، دولت کانادا در حال انجام اقدامات واقعی برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و ایجاد یک بخش کشاورزی قوی و موفق است. بخش کشاورزی کانادا در حال حاضر 10 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد و این پتانسیل را دارد که نقشی کلیدی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ملی و بهبود انعطاف پذیری آب و هوا داشته باشد.

دولت کانادا به عنوان شریک برای کشاورزان کانادایی متمرکز است زیرا آنها به کانادا کمک می کنند تا اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ملی خود را برآورده کند، از محیط زیست محافظت کند، و رقابت کسب و کار کشاورزی و اقتصاد کانادا را تقویت کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.