دولت کانادا از کانادایی های در معرض خطر برای جلوگیری و کاهش مصرف دخانیات حمایت می کند

[ad_1] پس زمینه آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) متعهد به پیشگیری از بیماری های مزمن و ترویج زندگی سالم در کانادایی ها است. برای این منظور، بیش از 5،266،593 دلار به سه سازمان برای ترویج پیشگیری و توقف مصرف دخانیات در سراسر کانادا ارائه کرده است. 30 نوامبر 2021 آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) متعهد

کد خبر : 136418
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
دولت کانادا از کانادایی های در معرض خطر برای جلوگیری و کاهش مصرف دخانیات حمایت می کند

[ad_1]

پس زمینه

30 نوامبر 2021

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) متعهد به پیشگیری از بیماری های مزمن و ترویج زندگی سالم در کانادایی ها است. برای این منظور، بیش از 5،266،593 دلار به سه سازمان برای ترویج پیشگیری و توقف مصرف دخانیات در سراسر کانادا ارائه کرده است.

این بودجه که از طریق برنامه مشارکت های چند بخشی (MSP) PHAC ارائه می شود، ابزار و منابع مورد نیاز برای ترک سیگار و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مرتبط با دخانیات را در اختیار کانادایی های در معرض خطر قرار می دهد.

دریافت کنندگان فعلی و توضیحات پروژه

موسسه تحقیقاتی بیمارستان اتاوا (OHRI)
مدیریت وابستگی به دخانیات برای جمعیت های حاشیه نشین: رویکرد جامع یک فرد
بودجه PHAC: 3,312,974 دلار

جمعیت های در معرض خطر از جمله افراد بومی، نژادپرستان، کم درآمد، و افراد درگیر در خیابان، میزان مصرف دخانیات و شرایط بهداشتی مرتبط با دخانیات بیشتر را تجربه می کنند. این پروژه با ارائه درمان جایگزین نیکوتین در محل، مشاوره با یک پرستار ترک سیگار و سلامت روان، حمایت مداوم از همتایان، کارگاه‌های مهارت‌های زندگی توسط همتایان، جمعیت‌های در معرض خطر را در تورنتو و اتاوا درگیر، توانمند و درمان می‌کند. و فعالیت های جامعه سازی

هدف از این پروژه این است که شرکت کنندگان بهبود سلامت کلی، کاهش سرفه و تنگی نفس، کاهش خطر بیماری های مزمن و افزایش امید به زندگی را تجربه کنند. مشارکت های اجتماعی با ارائه پیشگیری و درمان نقش مهمی در این پروژه ایفا خواهند کرد.

وظیفه مؤسسه تحقیقاتی بیمارستان اتاوا، ارتقای دانش سلامت و بیماری در جنبه‌های مختلف است، از درک افزایشی از آنچه در سطح مولکولی و سلولی در وضعیت‌های بیماری پیچیده رخ می‌دهد تا شفاف‌سازی بهترین شیوه‌ها در ارائه مراقبت‌های بهداشتی.

بهداشت عمومی جنوب غربی
مدل مشارکت ترک سیگار
بودجه PHAC: 1,245,169 دلار

این پروژه ترک سیگار را در جمعیت های اولویت دار که با درآمد کم و/یا تشخیص سلامت روان در شهرستان آکسفورد، شهرستان الگین، و شهر سنت توماس، انتاریو زندگی می کنند، تشویق می کند. با همکاری با شرکای کلیدی جامعه، شرکت کنندگان مشاوره برای ترک سیگار از طریق روش های تغییر رفتار مانند مصاحبه انگیزشی و درمان شناختی رفتاری دریافت خواهند کرد.

این پروژه شامل فعالیت های سازماندهی شده توسط شرکای اجتماعی و مشاوره ترک سیگار و درمان جایگزین نیکوتین از داروخانه های شرکت کننده خواهد بود. این پروژه به شرکت کنندگان مهارت ها و رفتارهای مورد نیاز برای ترک سیگار و اتخاذ و حفظ رفتارهای سالم تری را که منجر به کاهش بیماری مزمن می شود، آموزش می دهد.

بهداشت عمومی جنوب غربی (SWPH) با شهرداری‌ها، سازمان‌های اجتماعی، خدمات بهداشتی و اجتماعی، مدارس و سایر شرکای محلی همکاری می‌کند تا سلامت ساکنان شهرستان آکسفورد، شهرستان الگین و شهر سنت توماس را تضمین کند. برنامه های آنها به شرایط اضطراری بهداشت عمومی پاسخ می دهد. ترویج سبک زندگی سالم؛ کمک به جلوگیری از صدمات، بیماری و بیماری؛ و تغییرات مثبت و شرایط اجتماعی را که سلامتی را برای همه بهبود می بخشد، ترویج می کند. آنها برنامه های اجباری را تحت استانداردهای بهداشت عمومی انتاریو ارائه می دهند و توسط قانون حفاظت و ارتقای سلامت انتاریو تنظیم می شوند.

آموزش بدنی و بهداشت کانادا
STOMP – حرکت دانش آموزان با هم برای جلوگیری از (STOMP) استعمال دخانیات
بودجه PHAC: 708,450 دلار

این پروژه به دانش‌آموزان کلاس 7 تا 12 در چندین استان و در یوکان کمک می‌کند تا تأثیرات مصرف دخانیات را درک کنند و تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد مصرف دخانیات را تشویق کند. گروه‌های اقدام دانشجویی فعالیت‌هایی را با هدف کاهش حساسیت دانش‌آموزان به مصرف دخانیات و تمایل آنها برای امتحان کردن تنباکو، و افزایش دانش و درک دانش‌آموزان از مزایای زندگی بدون دود برنامه‌ریزی خواهند کرد.

آموزش فیزیکی و سلامت کانادا (PHE Canada) جامعه PHE را با برنامه‌های با کیفیت، خدمات توسعه حرفه‌ای و فعال‌سازی‌های جامعه برای اطمینان از دسترسی عادلانه به مزایای آموزش فیزیکی و سلامت با کیفیت و محیط‌های یادگیری سالم، توانمند می‌سازد. PHE Canada با ترویج و ارتقای کیفیت آموزش بدنی و سلامت و محیط‌های یادگیری سالم، کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تک تک کودکان و جوانان در کانادا دانش، مهارت‌ها و نگرش‌هایی برای داشتن زندگی انعطاف‌پذیر، فعال و سالم دارند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.