دولت کانادا از پیشنهادات گردشگری کشاورزی Distillerie du Square حمایت می کند

[ad_1] تجارت گردشگری کشاورزی مستقر در چلسی 100000 دلار کمک مالی از CED دریافت می کند. چلسی، کبک، 22 آوریل 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) حمایت از صنعت گردشگری به توسعه اقتصادی در مناطق کبک کمک می کند. به همین دلیل است که سوفی شاتل، نماینده مجلس پونتیاک، به نمایندگی از

کد خبر : 197304
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
دولت کانادا از پیشنهادات گردشگری کشاورزی Distillerie du Square حمایت می کند

[ad_1]

تجارت گردشگری کشاورزی مستقر در چلسی 100000 دلار کمک مالی از CED دریافت می کند.

چلسی، کبک، 22 آوریل 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

حمایت از صنعت گردشگری به توسعه اقتصادی در مناطق کبک کمک می کند. به همین دلیل است که سوفی شاتل، نماینده مجلس پونتیاک، به نمایندگی از پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکو، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز یک کمک غیرقابل بازپرداخت 100000 دلاری را اعلام می کند. از CED برای کسب و کار.

این کمک – که تحت صندوق امداد گردشگری (TRF) برای کاهش اثرات اقتصادی همه‌گیری کووید-19 ارائه می‌شود – به توسعه یک مقصد گردشگری بر اساس شیوه‌های دوستدار محیط زیست کمک می‌کند و جامعه در چلسی را قادر می‌سازد از مزایای پس از آن بهره‌مند شوند. فرصت های بازار همه گیر

به طور خاص، حمایت CED به Distillerie du Square امکان می دهد تا اثاثیه و سایر تجهیزات اتاق چشایی و مرکز تفسیر را به دست آورد و منجر به ایجاد 22 شغل شود.

Distillerie du Square یک استارت آپ در زمینه گردشگری کشاورزی است که بخشی از یک پروژه توسعه گردشگری و تجاری گسترده تر به نام Square Old Chelsea است. این تجارت که در خیابان اصلی چلسی واقع شده است، فرصتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا از ارواح توسعه یافته در سایت لذت ببرند. همچنین یک مرکز تفسیر وجود خواهد داشت که تاریخچه صنعت ارواح در کانادا و صنعت جوشان میکروآبجوسازی در کبک و همچنین حکایات تاریخی در مورد روستای چلسی قدیمی را بازگو می کند.

بخش گردشگری که یکی از عوامل کلیدی اقتصاد کانادا است، به شدت تحت تاثیر بحران سلامت قرار گرفته است. از آغاز همه‌گیری، دولت کانادا اقدامات مختلفی را برای کمک به مشاغلی که از تأثیرات COVID-19 رنج می‌برند، در نظر گرفته است. TRF که در ژوئیه 2021 راه اندازی شد، به طور خاص برای کمک به سازمان ها و مشاغل در بخش گردشگری ایجاد شد تا محصولات و خدمات نوآورانه را به بازدیدکنندگان ارائه دهند و برای استقبال از مسافران بین المللی آماده شوند.

نقل قول ها

«اعلان امروز نمونه دیگری از تعهد دولت ما برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری در این شرایط سخت است. کمک مالی اعطا شده به Distillerie du Square یک خبر عالی برای چلسی و قدرت جذب منطقه Outaouais است. به لطف سرمایه‌گذاری‌هایمان در صنعت، اطمینان می‌دهیم که آماده پذیرایی از گردشگران از خانه و سراسر جهان هستیم.»

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

من خوشحالم که در این زمان‌های حساس، دولت کانادا از کسب‌وکارها و سازمان‌های صنعت گردشگری در چلسی حمایت می‌کند. ما باید از این فرصت برای بازنگری در محصولات، خدمات و فرآیندهای این بخش استفاده کنیم. کبکی ها این شانس را خواهند داشت که این ایده های جدید را آزمایش کنند و چه کسی می داند با بازگشت گردشگری ملی و بین المللی به سفیران منطقه ما تبدیل شوند!

سوفی شاتل، نماینده پارلمان پونتیاک

«گردشگری یکی از بخش‌هایی است که بیشتر تحت تأثیر همه‌گیری COVID-19 در کانادا قرار گرفته است. ما در این دوران سخت به حمایت از این بخش ادامه خواهیم داد. ما همچنین به تاکید بر ایمنی ادامه خواهیم داد و اطمینان حاصل می کنیم که کسب و کارها برای بازیابی سریع جایگاه و شکوفایی خود، کمک لازم را دریافت خواهند کرد. صندوق امداد گردشگری به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا سازگار شوند، پیشرفت کنند و آماده پذیرایی از مهمانان خود باشند. همچنین به استراتژی گسترده‌تری کمک می‌کند تا به بخش کمک کند تا در برابر همه‌گیری مقاومت کند، بهبود یابد و در نهایت رشد کند. تا زمانی که بخش گردشگری ما بهبود نیابد، اقتصاد کانادا به طور کامل بهبود نخواهد یافت.

محترم رندی بواسنو، وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی

“سرمایه گذاری CED در کسب و کار ما، برای ما نشانه ای از اعتماد به توانایی ما برای ادامه توسعه پروژه هایی است که روستای چلسی قدیمی را حتی جذاب تر می کند. بزرگترین آرزوی ما این است که میدان Distillerie du را – که محصولات آن از محیط طبیعی فوق العاده ای که در آن قرار دارد الهام می گیرد – منبع غرور ساکنان چلسی و کل منطقه Outaouais باشد.

Manuela Teixeira، مدیر عامل، Distillerie du Square/Square Old Chelsea

حقایق فوری

  • با بودجه ملی 500 میلیون دلاری، شامل 485 میلیون دلار که توسط آژانس های توسعه منطقه ای (RDAs) و 15 میلیون دلار توسط نوآوری، علم و توسعه اقتصادی (ISED) اداره می شود، TRF بخشی از میلیارد دلار حمایت گردشگری اعلام شده در بودجه 2021 است.
  • حداقل 50 میلیون دلار از بودجه ملی صندوق برای پروژه های گردشگری بومی در نظر گرفته شده است. جوامع بومی که به شدت به گردشگری متکی هستند به طور نامتناسبی تحت تأثیر این همه گیری قرار گرفته اند.
  • در مجموع 118.7 میلیون دلار از TRF به CED اختصاص داده شده است تا در کبک اداره شود.
  • از زمان شروع همه‌گیری، بخش گردشگری و مهمان‌نوازی تا به امروز حدود 23 میلیارد دلار از طریق برنامه‌های امداد اضطراری فدرال دریافت کرده است.
  • شرکت های کوچک و متوسط ​​99.7 درصد از مشاغل کبک را تشکیل می دهند و 50 درصد از تولید ناخالص داخلی استان را تشکیل می دهند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.