دولت کانادا از پیشروترین سیستم تشخیص انتشار گازهای گلخانه ای مبتنی بر ماهواره کانادایی در جهان پشتیبانی می کند

[ad_1] سرمایه گذاری از GHGSat، یک شرکت پیشرو کانادایی در زمینه فناوری پاک، حمایت می کند و به کانادا کمک می کند تا به اهداف جاه طلبانه آب و هوایی خود دست یابد. 3 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی

کد خبر : 124625
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
دولت کانادا از پیشروترین سیستم تشخیص انتشار گازهای گلخانه ای مبتنی بر ماهواره کانادایی در جهان پشتیبانی می کند

[ad_1]

سرمایه گذاری از GHGSat، یک شرکت پیشرو کانادایی در زمینه فناوری پاک، حمایت می کند و به کانادا کمک می کند تا به اهداف جاه طلبانه آب و هوایی خود دست یابد.

3 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی هستند. دولت کانادا با همکاری شرکت‌های نوآور، از رشد اقتصاد سبزتر حمایت می‌کند.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، و محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی، از سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری در GHGSat، مونترال، کبک، از طریق فناوری توسعه پایدار کانادا خبر دادند. SDTC). این سومین سرمایه گذاری SDTC در GHGSat و بخشی از یک همکاری طولانی مدت است که به این شرکت کمک کرده تا به یک رهبر بین المللی در بخش خود تبدیل شود.

GHGSat از این بودجه برای گسترش ناوگان ماهواره های با فناوری پیشرفته خود استفاده خواهد کرد که انتشار گازهای گلخانه ای از مدار زمین را ردیابی می کند. سیستم فضایی آن برای نظارت بر گازهای گلخانه ای از تصویربرداری طیف سنج برای به دست آوردن تصاویر با وضوح بالا از انتشار متان استفاده می کند. این فناوری اطلاعات حیاتی را برای اقدام در مبارزه با تغییرات آب و هوایی فراهم می کند.

GHGSat همچنین قصد دارد زیرساخت ایمن را برای مدیریت مجموعه رو به رشد ماهواره ها و تبدیل داده های خود به محصولات اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل با ارزش بالا ایجاد کند. GHGSat با استفاده از ریزماهواره‌های خود، تنها موجودی در جهان است که قادر به تشخیص انتشار گاز متان از منابع 100 برابر کوچک‌تر از سایر ماهواره‌ها است. فناوری آن می‌تواند انتشار متان را از منابع نقطه‌ای به کوچکی چاه‌های نفت و گاز شناسایی و کمیت کند.

دولت کانادا متعهد به سرمایه گذاری در فناوری پاک است که پایه و اساس یک اقتصاد قوی تر، سبزتر و پایدارتر است که فرصت هایی را برای همه کانادایی ها ایجاد می کند. سرمایه گذاری های امروزی به رشد اقتصاد ما کمک می کند و در عین حال از توانایی کانادا برای انجام تعهدات اقلیمی 2030 خود و رسیدن به انتشار گازهای گلخانه ای به صفر خالص تا سال 2050 حمایت می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.