دولت کانادا از پروژه های جدید فناوری در دسترس حمایت می کند

[ad_1] 8 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو سه پروژه نوآورانه جدید دسترسی به اقتصاد دیجیتال را برای کانادایی هایی که دارای معلولیت هستند آسان تر می کند همه‌گیری COVID-19 اهمیت برقراری ارتباط در قالب‌های در دسترس برای تعامل با همه کانادایی‌ها و ارائه اطلاعات حیاتی برای کمک به حفظ سلامت، ایمنی و رفاه آنها را

کد خبر : 139940
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
دولت کانادا از پروژه های جدید فناوری در دسترس حمایت می کند

[ad_1]

8 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

سه پروژه نوآورانه جدید دسترسی به اقتصاد دیجیتال را برای کانادایی هایی که دارای معلولیت هستند آسان تر می کند

همه‌گیری COVID-19 اهمیت برقراری ارتباط در قالب‌های در دسترس برای تعامل با همه کانادایی‌ها و ارائه اطلاعات حیاتی برای کمک به حفظ سلامت، ایمنی و رفاه آنها را برجسته کرده است. گنجاندن معلولیت برای اطمینان از اینکه افراد دارای معلولیت از فرصت‌های برابر برای مشارکت در تمام جنبه‌های زندگی و موفقیت برخوردار هستند، ضروری است. به همین دلیل است که دولت کانادا به تلاش برای یافتن راه‌های جدید و مبتکرانه برای کمک به رفع موانع دسترسی و گنجاندن ادامه می‌دهد. به لطف سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده تحت برنامه فناوری در دسترس، دولت به همه کانادایی‌ها اجازه می‌دهد تا در جوامع، محل کار و اقتصاد کانادا به طور کامل مشارکت کنند، زیرا ما از تأثیرات همه‌گیری بهبود می‌یابیم.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، اعلام کرد که سه پروژه در حال دریافت بودجه از برنامه فناوری در دسترس هستند. این پروژه ها از توسعه دستگاه ها و فناوری های دیجیتالی کمکی و تطبیقی ​​حمایت می کنند.

پروژه ها و مبالغ بودجه عبارتند از:

  • 200,000 دلار برای Technologies HumanWare Inc. برای توسعه یک دستگاه لمسی الکترونیکی برای نمایش گرافیک های برجسته با متن بریل چند خطی، که به کاربران امکان دسترسی بلادرنگ به هر سند پیچیده ای که جداول، نمودارها یا فرمول های ریاضی را ارائه می دهد، می دهد.
  • 350,959 دلار برای مرکز دسترسی عادلانه به کتابخانه برای بهبود و آزمایش سیستم‌هایی که از پخش‌کننده‌های جدید کتاب‌های صوتی دیجیتال، نرم‌افزار و گزینه‌های دستیار صوتی تجاری پشتیبانی می‌کنند و انتخاب کاربران را برای مطالب خواندنی در دسترس افزایش می‌دهد. و
  • 203000 دلار برای دانشگاه کنکوردیا ادمونتون برای توسعه یک ربات چت یادگیری ماشینی بهبود یافته که می تواند نیازهای اطلاعات دیجیتالی کاربران دارای معلولیت را ارزیابی و پاسخ دهد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.