دولت کانادا از پذیرش فناوری های پیشرفته با کمک Boulons Éclair حمایت می کند.

[ad_1] کسب و کار Gatineau 267000 دلار کمک مالی از CED دریافت می کند. Gatineau، کبک، 9 مه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) حمایت از رشد SME از طریق پذیرش فناوری های پیشرفته و دیجیتال به توسعه اقتصادی در مناطق کبک کمک می کند. به همین دلیل است که گرگ فرگوس،

کد خبر : 204657
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
دولت کانادا از پذیرش فناوری های پیشرفته با کمک Boulons Éclair حمایت می کند.

[ad_1]

کسب و کار Gatineau 267000 دلار کمک مالی از CED دریافت می کند.

Gatineau، کبک، 9 مه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

حمایت از رشد SME از طریق پذیرش فناوری های پیشرفته و دیجیتال به توسعه اقتصادی در مناطق کبک کمک می کند. به همین دلیل است که گرگ فرگوس، نماینده پارلمان هال-آیلمر و دبیر پارلمانی نخست وزیر و رئیس هیئت خزانه داری، به نمایندگی از پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز اعلام کرد. کمک قابل بازپرداخت 267000 دلار برای Boulons Éclair. این پشتیبانی CED به کسب و کار امکان می دهد ظرفیت تولید خود را افزایش دهد.

Boulons Éclair در ساخت سفارشی پیچ و لنگر تخصص دارد. کسب و کار Gatineau برای خودمختاری بیشتر، کنترل بیشتر بر هزینه ها، ارائه محصولات با کیفیت بهتر و بهبود چارچوب های زمانی تحویل، می تواند تجهیزات تولیدی را خریداری و نصب کند و در نتیجه کمتر به تامین کنندگان خارجی وابسته شود. این پروژه از تنوع اقتصادی در Gatineau حمایت می کند و بافت کارآفرینی و صنعتی کل منطقه را تقویت می کند.

دولت کانادا کسب‌وکارها و سازمان‌هایی را می‌شناسد و از آنها حمایت می‌کند که در جوامع خود مایه افتخار هستند. بهبود اقتصادی کبک به سازمان هایی متکی است که ریشه های قوی در اقتصاد منطقه ای دارند. آنها سهم عمده‌ای در رشد و همچنین دارایی‌های کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر، سبزتر و عادلانه‌تر برای همه دارند.

نقل قول ها

«اعلام امروز یک بار دیگر نشان از تعهد دولت کانادا به کسب و کارهای تولیدی Gatineau است که بخشی از برنامه بهبود اقتصادی ما هستند. دولت با کمک به آنها برای پیگیری فعالیت‌هایشان و با تحریک رشد آنها تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که صنعت تولید کبک نقش مهمی در بهبود اقتصادی کانادا ایفا می‌کند.

گرگ فرگوس، نماینده پارلمان هال-آیلمر و دبیر پارلمانی نخست وزیر و رئیس هیئت خزانه داری

«این SMEها هستند که توسعه اقتصادی و تنوع را در جوامع تقویت می کنند. به همین دلیل است که ما به آنها کمک می کنیم تا از نظر استراتژیک رشد کنند تا بتوانیم یک اقتصاد قوی تر و انعطاف پذیرتر بسازیم. بنابراین من از حمایت دولتمان از پروژه Boulons Éclair خوشحالم. موفقیت و دستاوردهای حاصل از پروژه آن برای افزایش ظرفیت تولید به سرزندگی اقتصادی منطقه کمک خواهد کرد. تمام تبریک های من به تیم Boulons Éclair!

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

“این کمک از CED ما را قادر می سازد تا تجهیزات تولید خودکار را به دست آوریم که ظرفیت تولید ما را تا حد زیادی افزایش می دهد. به این ترتیب، ما می توانیم کیفیت محصولات خود و زمان بندی تحویل سریع خود را تضمین کنیم. هدف ما این است که به سرعت خود را به عنوان یک رهبر در صنعت خود قرار دهیم. ما به این پروژه و اسپین آف هایی که ایجاد خواهد کرد بسیار افتخار می کنیم. علاوه بر مشاغلی که ایجاد می کنیم، می توانیم مزیت رقابتی را به مشتریان خود در سراسر کانادا و ایالات متحده ارائه دهیم.

وینسنت گوتیه، رئیس جمهور، بولون اکلر

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • شرکت های کوچک و متوسط ​​99.7 درصد از مشاغل کبک را تشکیل می دهند و 50 درصد از تولید ناخالص داخلی استان را تشکیل می دهند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.