دولت کانادا از ورزشکار سیاهپوست نوآور با نام تاریخی تقدیر می کند

[ad_1] یکی از برترین بوکسورهای اواخر قرن نوزدهم، جورج دیکسون، به عنوان فردی دارای اهمیت تاریخی ملی شناخته شد. 21 دسامبر 2021 گاتینو، آژانس پارک کبک کانادا جورج دیکسون (1870-1908) که به طور گسترده به عنوان یکی از برترین بوکسورهای اواخر قرن نوزدهم شناخته می شود، به دلیل استقامت، سرعت و دفاع خود مشهور بود

کد خبر : 145610
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
دولت کانادا از ورزشکار سیاهپوست نوآور با نام تاریخی تقدیر می کند

[ad_1]

یکی از برترین بوکسورهای اواخر قرن نوزدهم، جورج دیکسون، به عنوان فردی دارای اهمیت تاریخی ملی شناخته شد.

21 دسامبر 2021 گاتینو، آژانس پارک کبک کانادا

جورج دیکسون (1870-1908) که به طور گسترده به عنوان یکی از برترین بوکسورهای اواخر قرن نوزدهم شناخته می شود، به دلیل استقامت، سرعت و دفاع خود مشهور بود و اولین ورزشکار سیاه پوست و اولین کانادایی بود که عنوان جهانی را به دست آورد.

امروز، وزیر محیط زیست و تغییرات اقلیمی و وزیر مسئول پارک‌های کانادا، استیون گیلبولت، بنا به توصیه هیئت مکان‌های تاریخی و بناهای تاریخی، جورج دیکسون را به عنوان شخصیت تاریخی ملی تحت برنامه ملی بزرگداشت تاریخی معرفی کردند. از کانادا

جورج دیکسون که در آفریکویل، هالیفاکس به دنیا آمد، عمدتاً در خارج از مرکز بوکس بوستون به عنوان وزنه بردار و پر وزن شرکت کرد. او اولین مبارزی بود که عناوین جهانی را در چندین وزن کسب کرد و اولین قهرمانی بود که با یک عنوان جهانی چندین بار سلطنت کرد. کمک‌های دیکسون به این ورزش فراتر از رینگ بود – او با ابداع تکنیک‌های تمرینی نوآورانه، به ویژه سایه‌باکسینگ، که هنوز هم تمرین رایج در این ورزش است، اعتبار دارد.

او به عنوان یک ورزشکار سیاهپوست در طول زندگی و حرفه خود با تعصبات نژادی روبرو شد. دیکسون از پلتفرم و محبوبیت خود به عنوان قهرمان جهان برای ایجاد فرصت هایی برای بوکسورهای سیاه پوست و طرفداران بوکس سیاه استفاده کرد و به طور منظم درآمدهای درون رینگ خود را برای مبارزه با تبعیض و حمایت از جوامع سیاه پوست کمک کرد.

نام‌گذاری‌های تاریخی ملی منعکس‌کننده میراث غنی و متنوع کشور ما هستند و فرصتی را برای کانادایی‌ها فراهم می‌کنند تا درباره تاریخ متنوع ما بیشتر بیاموزند. دولت کانادا، از طریق هیئت سایت‌های تاریخی و بناهای تاریخی کانادا، افراد، مکان‌ها و رویدادهای مهمی را که کشور ما را شکل داده‌اند، به‌عنوان یکی از راه‌های کمک به کانادایی‌ها در ارتباط با گذشته‌شان می‌شناسد. با به اشتراک گذاشتن این داستان ها با کانادایی ها، امیدواریم درک و تأمل در تاریخ ها، فرهنگ ها، میراث ها و واقعیت های مختلف گذشته و حال کانادا را تقویت کنیم.

فرآیند تعیین تحت برنامه ملی بزرگداشت تاریخی پارک های کانادا عمدتاً توسط نامزدهای عمومی انجام می شود. تا به امروز، بیش از 2200 نامگذاری در سراسر کشور انجام شده است. برای نامزد کردن یک شخص، مکان یا رویداد تاریخی در جامعه خود، لطفاً برای اطلاعات بیشتر از وب‌سایت Parks Canada دیدن کنید: https://www.pc.gc.ca/en/culture/clmhc-hsmbc/ncp-pcn/application.

-30-

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.