دولت کانادا از مرکز سلامتی عطارد و سایر نیازهای بهداشتی جامعه در کشورهای مستقل Wabaseemoong پشتیبانی می کند

26 جولای 2021 – Wabaseemoong ملل مستقل ، معاهده سنتی Ojibway شماره 3 قلمرو ، انتاریو – خدمات بومی کانادا امروز ، مارک میلر ، وزیر خدمات بومی و رئیس وایلون اسکات ، ملل مستقل Wabaseemoong (Wabaseemoong) ، در اجتماع به منظور جشن امضای موافقت نامه روابط: پاسخ جامع به جیوه و سلامت انسان در

کد خبر : 98277
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۲۴
دولت کانادا از مرکز سلامتی عطارد و سایر نیازهای بهداشتی جامعه در کشورهای مستقل Wabaseemoong پشتیبانی می کند


26 جولای 2021 – Wabaseemoong ملل مستقل ، معاهده سنتی Ojibway شماره 3 قلمرو ، انتاریو – خدمات بومی کانادا

امروز ، مارک میلر ، وزیر خدمات بومی و رئیس وایلون اسکات ، ملل مستقل Wabaseemoong (Wabaseemoong) ، در اجتماع به منظور جشن امضای موافقت نامه روابط: پاسخ جامع به جیوه و سلامت انسان در کشورهای مستقل Wabaseemoong. در حالی که مراسم امضا در سپتامبر 2020 عملاً به دلیل محدودیت های همه گیر برگزار شد ، وزیر میلر از دعوت رئیس اسکات برای بازدید از جامعه استقبال کرد.

توافقنامه روابط با نیازهای بهداشتی منحصر به فرد ساکنان Wabaseemoong با ایجاد یک سیستم یکپارچه از مراقبت های اولیه بهداشتی ، بهداشت عمومی و سایر حمایت های بهداشتی مورد نیاز ، پرداخته است. همچنین تعهد کانادا برای ارائه حداکثر 19.5 میلیون دلار برای حمایت از طراحی و ساخت مرکز سلامتی جیوه در جامعه را مشخص می کند.

این روز با یک قایق در رودخانه انگلیسی آغاز شد تا تاریخ و تأثیرات مداوم آلودگی جیوه در سیستم رودخانه را بهتر بشناسیم. این تور شامل بازدید از ذخیره دریاچه One Man Wabaseemoong بود ، که در پی توسعه سد انتاریو هیدرو در پایین دست در دهه 1950 ، اعضای جامعه از آنجا آواره شدند. سپس تور جامعه به تصفیه خانه و سیستم توزیع منتقل شد ، که در حال تعمیر و ارتقاء قابل توجه هستند. انتظار می رود این پروژه در پاییز 2021 تکمیل شود و از لغو توصیه آب آشامیدنی بلند مدت ملت اول که از سال 2017 در حال اجرا است پشتیبانی کند.

وزیر میلر همچنین به پیشرفت اسکات در گفتگوهای توافقنامه سه جانبه در حمایت از صلاحیت Wabaseemoong ملل مستقل بر خدمات کودک و خانواده تبریک گفت. در 8 ژانویه 2021 ، کد مراقبت عادی ملل مستقل Wabaseemoong اولین قانون بومی کانادا بود که تحت قانون فدرال قرار گرفت قانونی که به ملل اول ، کودکان ، جوانان و خانواده های Inuit و Metis احترام می گذاردبه انتظار می رود در هفته های آینده توافق نهایی هماهنگی و ترتیب مالی حاصل شود. توافقنامه هماهنگی برای اولین بار در نوع خود در انتاریو و دومین در کانادا امضا خواهد شد.

وزیر میلر همچنین از تأیید 1.5 میلیون دلار برای حمایت از نیازهای سرمایه ای ملل مستقل Wabaseemoong مربوط به خدمات نمایندگی گروه ها خبر داد. این بودجه برای ساختن یک ساختمان به طور خاص برای ارائه خدمات به خانواده های جامعه مورد استفاده قرار می گیرد. این بودجه علاوه بر 2.8 میلیون دلار برای عملیات و برنامه نویسی نمایندگان گروه است که در ژوئن 2021 تأیید شد.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.