دولت کانادا از فناوری های نوظهور پاک در آلبرتا حمایت می کند

[ad_1] 4 آوریل 2022 کلگری، آلبرتا منابع طبیعی کانادا دولت کانادا برای افزایش مزیت رقابتی کانادا، تنوع بخشیدن به فرصت های بازار، ایجاد مشاغل خوب طبقه متوسط ​​و دستیابی به اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای سرمایه گذاری می کند. امروز، محترم جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی کانادا، سرمایه گذاری مشترک بیش از 7.5 میلیون

کد خبر : 188217
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۰۲
دولت کانادا از فناوری های نوظهور پاک در آلبرتا حمایت می کند

[ad_1]

4 آوریل 2022 کلگری، آلبرتا منابع طبیعی کانادا

دولت کانادا برای افزایش مزیت رقابتی کانادا، تنوع بخشیدن به فرصت های بازار، ایجاد مشاغل خوب طبقه متوسط ​​و دستیابی به اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای سرمایه گذاری می کند.

امروز، محترم جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی کانادا، سرمایه گذاری مشترک بیش از 7.5 میلیون دلار را برای چهار سازمان در آلبرتا اعلام کرد که در حال پیشرفت فناوری های پاک نوظهور برای رشد اقتصاد ما و کمک به کانادا در دستیابی به اهداف زیست محیطی خود هستند.

این پروژه ها عبارتند از:
● 3,000,000 دلار به Suncor Energy Inc در فورت مک موری، آلبرتا، برای نشان دادن اثربخشی ساختار ذخیره آب دائمی برای تسریع آبگیری و حذف آلاینده ها در باطله سیال و همراه با طراحی حوضه آبخیز، برای ایجاد یک گودال شمالی خودپایدار. زیست بوم؛

● 2,000,000 دلار به Cenovus Energy Inc. در کلگری، آلبرتا، برای نشان دادن اثربخشی فرآیند ارتقاء بخشی که در نظر گرفته شده برای کاهش استفاده از رقیق کننده ها و انتشار گازهای گلخانه ای مربوط به حمل و نقل خام است.

● 1,500,000 دلار به شرکت MEG Energy Corp. در کریستینا لیک، آلبرتا، برای اثبات قابلیت تجاری فرآیند کاهش ویسکوزیته نفت سنگین و قیر از طریق آزمایش آزمایشی در محل. و

● 1,050,000 دلار به Seal Well Inc در کلگری، آلبرتا، برای نشان دادن استفاده از یک آلیاژ فلزی مبتنی بر بیسموت به عنوان یک درزگیر موثرتر برای جلوگیری دائمی از نشت گازها از تولید و چاه های نفت و گاز متروک.

بودجه فدرال از طریق برنامه رشد پاک، یک سرمایه گذاری 155 میلیون دلاری در پروژه های تحقیق، توسعه و نمایش فناوری پاک در سه بخش کانادا: انرژی، معدن و جنگلداری تامین شد. این برنامه در سال‌های ۲۰۱۷–۲۰۱۸ و غروب خورشید امسال راه‌اندازی شد.

این سرمایه‌گذاری‌ها تعهد مداوم دولت کانادا به حمایت از پروژه‌های نوآورانه در بخش‌های انرژی، معدن و جنگل‌داری برای ایجاد بخش‌های منابع طبیعی پاک، پایدار و رقابتی و در عین حال کاهش اثرات زیست‌محیطی عملیات و مبارزه با تغییرات آب و هوایی را نشان می‌دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.