دولت کانادا از فناوری های نوظهور پاک در انجمن GLOBE 2022 حمایت می کند

[ad_1] 30 مارس 2022 ونکوور، BC منابع طبیعی کانادا دولت کانادا برای افزایش مزیت رقابتی کانادا، تنوع بخشیدن به فرصت های بازار، ایجاد مشاغل خوب طبقه متوسط ​​و دستیابی به اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای سرمایه گذاری می کند. امروز در انجمن GLOBE 2022، محترم جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، سرمایه گذاری مشترک بیش

کد خبر : 185571
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
دولت کانادا از فناوری های نوظهور پاک در انجمن GLOBE 2022 حمایت می کند

[ad_1]

30 مارس 2022 ونکوور، BC منابع طبیعی کانادا

دولت کانادا برای افزایش مزیت رقابتی کانادا، تنوع بخشیدن به فرصت های بازار، ایجاد مشاغل خوب طبقه متوسط ​​و دستیابی به اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای سرمایه گذاری می کند.

امروز در انجمن GLOBE 2022، محترم جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، سرمایه گذاری مشترک بیش از 12 میلیون دلار را برای هفت سازمانی که در حال پیشرفت فناوری های پاک نوظهور برای رشد اقتصاد ما و کمک به کانادا در دستیابی به اهداف زیست محیطی خود هستند، اعلام کرد.

این پروژه ها عبارتند از:

  • 4,583,000 دلار به Canfor Pulp Limited در پرنس جورج، بریتیش کلمبیا، برای اجرای یک مطالعه طراحی مهندسی جلویی برای پشتیبانی از کارخانه سوخت زیستی زیست توده تا کم کربن، که سوخت های زیستی پیشرفته ای تولید می کند که می تواند به عنوان سوخت حمل و نقل مایع استفاده شود.
  • 2,000,000 دلار به Saltworks Technologies Inc. در ونکوور، بریتیش کلمبیا، برای تسریع در تجاری سازی فناوری نمک زدایی برای تصفیه آب حاصل از تولید نفت معمولی.
  • 1,852,941 دلار به ArcelorMittal Dofasco در همیلتون، انتاریو، برای نشان دادن توانایی استفاده از بیو کربن در یک کوره بلند صنعتی در حمایت از نمایش فناوری تجاری آینده در کارخانه ArcelorMittal Dofasco.
  • 1,601,950 دلار به دانشگاه تورنتو در تورنتو، انتاریو، برای توسعه دی اکسید کربن مبتنی بر الکتروکاتالیستی (CO)2) فناوری تبدیل، که می تواند CO جذب شده را تبدیل کند2 به متان مصنوعی با شدت کم کربن (CH4) استفاده از برق و آب پاک؛
  • 1,160,587 دلار به دانشگاه بریتیش کلمبیا در ونکوور، بریتیش کلمبیا، برای ایجاد پیشرفت های چشمگیر در فرآیندهای ترموشیمیایی برای تولید اقتصادی گاز طبیعی تجدیدپذیر از بقایای جنگل.
  • 700000 دلار به Applied Quantum Materials Inc. در ادمونتون، آلبرتا، برای تبدیل پنجره‌های شیشه‌ای معمولی به متمرکزکننده‌های خورشیدی فلورسنت مقیاس‌پذیر برای تولید نیروی الکتریکی. و
  • 453993 دلار به شرکت GHGSat در مونتی، بریتیش کلمبیا، تا نشان دهد که سیستم هیبریدی ماهواره‌ای-هواپیمایی GHGSat در مقایسه با بررسی‌های تصویربرداری گاز نوری (OGI) کاهش نشت متان سالانه را ارائه می‌کند، در حالی که نشت‌های اصلی را حداقل سه برابر سریع‌تر تشخیص می‌دهد. 25 درصد هزینه کمتر برای اپراتورها.

این سرمایه‌گذاری‌ها تعهد مداوم دولت کانادا به حمایت از پروژه‌های نوآورانه در بخش‌های انرژی، معدن و جنگل‌داری برای ایجاد بخش‌های منابع طبیعی پاک، پایدار و رقابتی و در عین حال کاهش اثرات زیست‌محیطی عملیات و مبارزه با تغییرات آب و هوایی را نشان می‌دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.