دولت کانادا از فناوری های دیجیتال در جنوب انتاریو پشتیبانی می کند

[ad_1] FedDev Ontario نزدیک به 4 میلیون دلار در iS5 Communications Inc. و Crypto4A Technologies Inc. برای افزایش عملیات سرمایه گذاری می کند. ایجاد 45 شغل جدید مهارتی؛ و بیش از 90 شغل را حفظ کند. 19 ژانویه 2022 – میسیساگا، انتاریو دسترسی به زیرساخت های دیجیتال ایمن و مطمئن برای فعال نگه داشتن موتور

کد خبر : 158062
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲:۱۵
دولت کانادا از فناوری های دیجیتال در جنوب انتاریو پشتیبانی می کند

[ad_1]

FedDev Ontario نزدیک به 4 میلیون دلار در iS5 Communications Inc. و Crypto4A Technologies Inc. برای افزایش عملیات سرمایه گذاری می کند. ایجاد 45 شغل جدید مهارتی؛ و بیش از 90 شغل را حفظ کند.

19 ژانویه 2022 – میسیساگا، انتاریو

دسترسی به زیرساخت های دیجیتال ایمن و مطمئن برای فعال نگه داشتن موتور اقتصاد ما بسیار مهم است. همه‌گیری COVID-19 این نیاز را بیشتر برجسته کرده است و دولت کانادا تضمین می‌کند که کسب‌وکارهای کانادایی ابزارهایی برای توسعه راه‌حل‌ها و فن‌آوری‌های نوآورانه دارند تا ما را در حال و آینده هوشمندتر، ایمن‌تر و موثرتر کار کنیم.

امروز، محترم Helena Jaczek، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario)، از سرمایه گذاری ترکیبی نزدیک به 4 میلیون دلار برای حمایت از افزایش مقیاس و رشد دو تجارت خبر داد: iS5 Communications Inc. و Crypto4A Technologies. شرکت. این سرمایه گذاری ترکیبی 45 شغل ایجاد می کند و بیش از 90 شغل را حفظ می کند، و همچنین اهرمی نزدیک به 14 میلیون دلار از حمایت بخش خصوصی برای منطقه خواهد داشت.

Crypto4A Technologies Inc. (Crypto4A)، یک شرکت امنیت سایبری مستقر در اتاوا، بیش از 2 میلیون دلار کمک قابل بازپرداخت برای تسریع تجاری سازی پلت فرم امنیت سایبری کوانتومی QxEDGE™ خود دریافت می کند، که برای حفظ امنیت اطلاعات کاربر و در عین حال محافظت از حریم خصوصی و یکپارچگی طراحی شده است. از داده ها با این سرمایه گذاری، Crypto4A نسخه بعدی پلتفرم، QxEDGE II™ را راه اندازی خواهد کرد.

iS5 Communications Inc. (iS5) مستقر در میسیساگا مبلغ 1.9 میلیون دلار برای اصلاح مجموعه محصولات RAPTOR® خود دریافت می کند که زیرساخت ها و اطلاعات حیاتی را برای اهداف نظامی، دولتی و صنعتی به طور ایمن نظارت می کند. این سرمایه گذاری مزایای زنجیره تامین محلی را به همراه خواهد داشت زیرا iS5 Communications بیش از 60 درصد قطعات خود را به صورت محلی تامین می کند و با بیش از 20 تامین کننده و سازنده در سراسر جنوب انتاریو کار می کند.

دولت کانادا متعهد به حمایت از کسب و کارها و ایجاد شغل در جوامعی است که پس از همه گیری کووید-19 بهبود یافته اند. این شامل سرمایه‌گذاری در شرکت‌های منحصربه‌فرد در حال رشد است که تولید و فناوری پیشرفته را برای ایجاد یک اقتصاد دیجیتال پایدارتر، نوآورانه‌تر و ایمن‌تر برای آینده ترکیب می‌کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.