دولت کانادا از فرودگاه بین المللی وینیپگ ریچاردسون با بودجه جدید حمایت می کند

[ad_1] 27 ژوئیه 2021 حمل و نقل وینیپگ کانادا کمک به فرودگاه ها برای کاهش تأثیر مالی همه گیری COVID-19 بخشی از استراتژی دولت کانادا برای اطمینان از این است که سیستم حمل و نقل هوایی کانادا حق انتخاب ، اتصال و سفرهای هوایی مقرون به صرفه را برای کانادایی ها فراهم می کند. به

کد خبر : 96023
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۱۶
دولت کانادا از فرودگاه بین المللی وینیپگ ریچاردسون با بودجه جدید حمایت می کند

[ad_1]

27 ژوئیه 2021 حمل و نقل وینیپگ کانادا

کمک به فرودگاه ها برای کاهش تأثیر مالی همه گیری COVID-19 بخشی از استراتژی دولت کانادا برای اطمینان از این است که سیستم حمل و نقل هوایی کانادا حق انتخاب ، اتصال و سفرهای هوایی مقرون به صرفه را برای کانادایی ها فراهم می کند. به دلیل کاهش چشمگیر سفرهای مسافربری ، شبکه فرودگاه های کانادایی پیشرو در جهان تحت فشار مالی زیادی قرار گرفته است. سرمایه گذاری در زیرساخت های فرودگاه برای حفظ ایمنی ، امنیت و ارتباط برای مسافران ، کارکنان فرودگاه و جوامع اطراف بسیار مهم است.

امروز ، وزیر حمل و نقل ، عمر الغابرا ، وزیر امور شمال ، دانیال وندال محترم ، و تری دوگوید ، نماینده پارلمان وینیپگ ، نزدیک به 12.7 میلیون دلار برای کمک به فرودگاه بین المللی وینیپگ ریچاردسون برای بهبود اثرات اعلام کردند. همه گیری COVID-19 و حمایت از خدمات هوایی مداوم و پروژه های مهم زیرساخت های حمل و نقل در فرودگاه.

دولت کانادا از فرودگاه بین المللی وینیپگ ریچاردسون تقریبا 7 میلیون دلار از برنامه زیرساخت های حیاتی فرودگاه ترانس کانادا برای بهبود زیرساخت های حیاتی از جمله بازسازی مسیر تاکسیرانی ، دیگر سطوح آسفالت شده فرودگاه و جاده های دسترسی فراهم می کند. این پروژه ها به اطمینان از ایمنی مداوم مسافران ، خدمه هوایی و کارکنان فرودگاه کمک می کند.

علاوه بر بودجه برای پروژه های زیربنایی حیاتی ، دولت کانادا همچنین حدود 5.7 میلیون دلار از فرودگاه بین المللی وینیپگ ریچاردسون از صندوق امداد فرودگاه ترانسپورت کانادا برای کمک به تداوم عملیات فرودگاهی و خدمات هوایی ضروری برای ساکنان و کارگران در اختیار این کشور قرار می دهد. وینیپگ و جوامع اطراف.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.