دولت کانادا از شرکت پیشرو متخصص در بازیافت پلی استایرن حمایت می کند که به حفاظت از محیط زیست کمک می کند.

[ad_1] 30 نوامبر 2021 – مونترال، کبک سرمایه گذاری از Polystyvert، یک شرکت فناوری پاک کانادایی در حال رشد، حمایت می کند و به کانادا کمک می کند تا به اهداف جاه طلبانه آب و هوایی خود دست یابد. کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی

کد خبر : 136613
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۴۶
دولت کانادا از شرکت پیشرو متخصص در بازیافت پلی استایرن حمایت می کند که به حفاظت از محیط زیست کمک می کند.

[ad_1]

30 نوامبر 2021 – مونترال، کبک

سرمایه گذاری از Polystyvert، یک شرکت فناوری پاک کانادایی در حال رشد، حمایت می کند و به کانادا کمک می کند تا به اهداف جاه طلبانه آب و هوایی خود دست یابد.

کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی هستند. دولت کانادا با همکاری شرکت‌های نوآور، از رشد اقتصاد سبزتر حمایت می‌کند.

امروز، François-Philippe Champagne، وزیر نوآوری، علم و صنعت، از سرمایه گذاری 3.5 میلیون دلاری در Polystyvert مستقر در مونترال از طریق فناوری توسعه پایدار کانادا (SDTC) خبر داد. این دومین سرمایه گذاری SDTC در Polystyvert و بخشی از یک همکاری مستمر است که به این شرکت کمک می کند تا در بازیافت پلاستیک های مصنوعی پرکاربرد پیشرو شود.

Polystyvert از این سرمایه گذاری برای تکمیل مقیاس فناوری بازیافت اختراع شده خود استفاده خواهد کرد تا اقتصاد دایره ای کامل پلی استایرن، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و کمک به حفاظت از محیط زیست را فراهم کند. مواد پلی استایرن، مانند برخی از بسته‌بندی‌های مواد غذایی، به ندرت بازیافت می‌شوند یا در برنامه‌های جمع‌آوری حاشیه‌ای پذیرفته می‌شوند. آنها اغلب سوزانده می شوند یا در محل های دفن زباله یا حتی بدتر از آن در اقیانوس ها و سایر مناطق طبیعی ما، جایی که این مواد غیرقابل تجزیه زیستی می توانند آسیب های عمده ای ایجاد کنند، می سوزند. آنها را می توان و باید بازیابی کرد و از محیط دور نگه داشت، و Polystyvert از طریق فناوری بازیافت پیشرفته خود کمک ارزشمندی به اقتصاد چرخشی می کند.

این شرکت یک فرآیند انحلال و خالص سازی منحصر به فرد ایجاد کرده است که طیف وسیعی از پلاستیک های استایرن بازیافتی را می پذیرد و آلاینده ها را حذف می کند و رزین های پلی استایرن بازیافتی تولید می کند که می تواند در بسیاری از محصولات جدید، از ظروف غذا گرفته تا مصالح ساختمانی استفاده شود. فناوری موفقیت آمیز Polystyvert می تواند یک تغییر بازی در ادغام حفاظت از محیط زیست با توسعه اقتصادی باشد.

دولت کانادا متعهد به سرمایه گذاری در فناوری پاک است که پایه و اساس یک اقتصاد قوی تر، سبزتر و پایدارتر است که فرصت هایی را برای همه کانادایی ها ایجاد می کند. سرمایه گذاری امروز به رشد اقتصاد ما کمک می کند و در عین حال از توانایی کانادا برای انجام تعهدات اقلیمی 2030 خود و رسیدن به انتشار گازهای گلخانه ای خالص تا سال 2050 حمایت می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.