دولت کانادا از شرکت فناوری نوآورانه متخصص در مدیریت کیفیت آب که به حفاظت از محیط زیست و سلامت انسان کمک می کند حمایت می کند.

[ad_1] سرمایه گذاری از BioAlert Solutions، یک شرکت فناوری پاک کانادایی در حال رشد، پشتیبانی می کند و به کانادا کمک می کند تا خطرات پاتوژن ها را در سیستم های آب صنعتی و تجاری به حداقل برساند. 30 نوامبر 2021 – شربروک، کبک کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله

کد خبر : 136408
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
دولت کانادا از شرکت فناوری نوآورانه متخصص در مدیریت کیفیت آب که به حفاظت از محیط زیست و سلامت انسان کمک می کند حمایت می کند.

[ad_1]

سرمایه گذاری از BioAlert Solutions، یک شرکت فناوری پاک کانادایی در حال رشد، پشتیبانی می کند و به کانادا کمک می کند تا خطرات پاتوژن ها را در سیستم های آب صنعتی و تجاری به حداقل برساند.

30 نوامبر 2021 – شربروک، کبک

کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی هستند. دولت کانادا با همکاری شرکت های نوآور از رشد اقتصاد سبزتر حمایت می کند.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، و الیزابت بریر، عضو پارلمان شربروک، سرمایه گذاری 900000 دلاری در راه حل های BioAlert مبتنی بر شربروک از طریق فناوری توسعه پایدار کانادا (SDTC) را اعلام کردند. این اولین سرمایه گذاری SDTC در BioAlert و بخشی از مشارکتی است که به این شرکت کمک می کند تا فناوری نظارت بر ایمنی آب خود را برای به حداقل رساندن خطرات و هزینه های مرتبط با آلودگی لژیونلا پیشرفت دهد.

هر ساله هزاران نفر به این بیماری مبتلا می شوند لژیونلا پنوموفیلا، یک باکتری که در سیستم های آب صنعتی و تجاری یافت می شود. وقتی این پاتوژن در هوا آزاد می شود و توسط انسان استنشاق می شود، می تواند باعث بیماری لژیونرها شود، یک نوع جدی از ذات الریه که اغلب کشنده است. نظارت مستمر می تواند به طور موثر این خطر را به حداقل برساند، و BioAlert Solutions یک فناوری نوآورانه برای نظارت مستمر برای آلودگی لژیونلا در محیط های آبی صنعتی و تجاری ایجاد کرده است.

BioAlert از این سرمایه‌گذاری برای توسعه و تأیید یک شاخص عملکرد تصفیه آب استفاده خواهد کرد و در عین حال پلت فرم خودکار خود را برای نظارت بر برج‌های خنک‌کننده برای آلودگی لژیونلا ارتقا می‌دهد. این سیستم تشخیص زیستی مصرف آب، استفاده از بیوسیدهای سمی و خطر بیماری را کاهش می دهد.

دولت کانادا متعهد به سرمایه گذاری در فناوری پاک است که پایه و اساس یک اقتصاد قوی تر، سبزتر و پایدارتر است که فرصت هایی را برای همه کانادایی ها ایجاد می کند. سرمایه گذاری امروز به رشد اقتصاد ما و حفاظت از محیط زیست و سلامت انسان کمک خواهد کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.