دولت کانادا از شرکتی پیشگام با هدف تجاری سازی فناوری مدیریت جنگل بهبود یافته خود حمایت می کند

[ad_1] سرمایه گذاری از Mikro-Tek، یک شرکت پیشرو زیست فناوری زیست محیطی، حمایت می کند و به کانادا کمک می کند تا به اهداف جاه طلبانه آب و هوایی خود دست یابد. 1 دسامبر 2021 – تیمینز، انتاریو کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی

کد خبر : 136909
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
دولت کانادا از شرکتی پیشگام با هدف تجاری سازی فناوری مدیریت جنگل بهبود یافته خود حمایت می کند

[ad_1]

سرمایه گذاری از Mikro-Tek، یک شرکت پیشرو زیست فناوری زیست محیطی، حمایت می کند و به کانادا کمک می کند تا به اهداف جاه طلبانه آب و هوایی خود دست یابد.

1 دسامبر 2021 – تیمینز، انتاریو

کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی هستند. دولت کانادا با همکاری شرکت های نوآور از رشد اقتصاد سبزتر حمایت می کند.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، و محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو، از سرمایه گذاری 3.7 میلیون دلاری در Timmins-based خبر دادند. Mikro-Tek از طریق فناوری توسعه پایدار کانادا (SDTC). این دومین سرمایه گذاری SDTC در Mikro-Tek و بخشی از یک همکاری مستمر است که به این شرکت کمک می کند تا فناوری بهبود یافته مدیریت جنگل خود را که برای جذب کربن از جو طراحی شده است، تجاری کند.

ماموریت Mikro-Tek کمک به صنعت برای سازگاری با آینده کم کربن با توسعه پروژه های جبران کربن مبتنی بر جنگل است. این شرکت یک فرآیند بیوتکنولوژی طبیعی را توسعه داده است که بقای گیاه را افزایش می دهد، به طور قابل توجهی سلامت و رشد را افزایش می دهد و در عین حال استفاده از علف کش ها را کاهش می دهد.

Mikro-Tek از سرمایه گذاری SDTC برای به کارگیری فناوری بهبود یافته مدیریت جنگل خود استفاده خواهد کرد که باعث افزایش ترسیب کربن در نهال های جنگلی تازه کاشته شده می شود. علاوه بر این که صنعت را قادر می سازد تا ردپای کربن خود را از طریق پروژه های جنگلداری جبران کند، بیوتکنولوژی زیست محیطی این شرکت باعث کاهش فرسایش خاک، افزایش تنوع زیستی و بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی در یک منطقه می شود.

دولت کانادا متعهد به سرمایه گذاری در فناوری پاک است که پایه و اساس یک اقتصاد قوی تر، سبزتر و پایدارتر است که فرصت هایی را برای همه کانادایی ها ایجاد می کند. سرمایه گذاری امروز به رشد اقتصاد ما کمک می کند و از توانایی کانادا برای انجام تعهدات اقلیمی 2030 خود و رسیدن به انتشار گازهای گلخانه ای خالص تا سال 2050 حمایت می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.