دولت کانادا از سه پروژه برای کمک به کاهش اثرات صدای زیر آب بر پستانداران دریایی حمایت می کند.

[ad_1] حفاظت از پستانداران دریایی آسیب پذیر یک اولویت برای دولت کانادا است. پستانداران دریایی، از جمله نهنگ قاتل ساکن جنوبی، به ویژه در برابر تاثیرات صدای کشتی های زیر آب آسیب پذیر هستند. علاوه بر این، دولت کانادا به رسمیت می شناسد که نهنگ های قاتل ساکن جنوب با تهدیدات قریب الوقوع برای بقای

کد خبر : 157631
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۳:۴۴
دولت کانادا از سه پروژه برای کمک به کاهش اثرات صدای زیر آب بر پستانداران دریایی حمایت می کند.

[ad_1]

حفاظت از پستانداران دریایی آسیب پذیر یک اولویت برای دولت کانادا است. پستانداران دریایی، از جمله نهنگ قاتل ساکن جنوبی، به ویژه در برابر تاثیرات صدای کشتی های زیر آب آسیب پذیر هستند. علاوه بر این، دولت کانادا به رسمیت می شناسد که نهنگ های قاتل ساکن جنوب با تهدیدات قریب الوقوع برای بقای خود روبرو هستند و نجات این پستانداران دریایی نمادین نیازمند اقدام همه جانبه و فوری است.

حفاظت از سلامت محیط زیست دریایی ما همچنین تضمین می‌کند که اقتصاد اقیانوس‌های کانادا می‌تواند به رشدی پایدار و مسئولانه از نظر زیست‌محیطی ادامه دهد. از طریق چالش های راه حل های نوآورانه کانادا از حمل و نقل کانادا، دولت در حال تامین مالی سه پروژه تحقیقاتی برای توسعه فناوری های جدید برای کاهش صدای کشتی های زیر آب است.

توسعه فناوری عمق یاب آرام

  • سرمایه 150,000 دلاری به شرکت Envisioning Labs کمک می کند تا یک فناوری جدید عمق یاب را توسعه دهد که از تشخیص نور و محدوده (LiDAR) – به جای سونار سنتی – برای اندازه گیری عمق آب در زیر کشتی های تفریحی کوچک استفاده می کند. این فناوری باعث می‌شود که ناوبری تفریحی ایمن در آب تضمین شود و در عین حال اثرات سر و صدای زیر آب بر پستانداران دریایی کاهش یابد.

حفاظت از نهنگ قاتل ساکن جنوب: کاهش صدای زیر آب از یدک کش های اسکورت.

  • سرمایه 150,000 دلاری به Robert Allan Ltd. کمک می کند تا یک سیستم پیشرانه و ملخ بی صدا را همراه با یک ابزار نوآورانه برای ارزیابی و پیش بینی صدای کشتی های زیر آب از یدک کش های اسکورت پیاده سازی کند. این ابزار می‌تواند به صاحبان کشتی‌ها کمک کند تا صدای زیر آب را که توسط یدک‌کش‌هایشان تولید می‌شود، درک و پیش‌بینی کنند، و استراتژی‌های کاهش موثر را پیاده‌سازی کنند.
  • بودجه 149800 دلاری به BPE Technologies Inc کمک می کند تا یک مفهوم طراحی جدید برای یدک کش ها را توسعه دهد که هدف آن بهبود جریان آب در اطراف بدنه کشتی و در نتیجه افزایش کارایی و کاهش صدای زیر آب است.

رسیدگی به صدای زیر آب ناشی از یدک کش های اسکورت که در دریای سالیش کار می کنند بسیار مهم است. در حالی که آنها نقش مهمی در تضمین ایمنی حمل و نقل تجاری در منطقه ایفا می کنند، آنها همچنین نقش مهمی در سر و صدای کشتی ها دارند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.