دولت کانادا از رشد صنعت مهدکودک و چشم انداز کانادا حمایت می کند

[ad_1] 21 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا صنعت باغبانی کانادا با ثابت و قوی نگه داشتن عرضه مواد غذایی ما و در عین حال افزایش رشد اقتصادی و حفاظت از محیط زیست به زندگی کانادایی ها کمک زیادی می کند. برای حمایت از آینده ای پایدار، دولت

کد خبر : 181751
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
دولت کانادا از رشد صنعت مهدکودک و چشم انداز کانادا حمایت می کند

[ad_1]

21 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

صنعت باغبانی کانادا با ثابت و قوی نگه داشتن عرضه مواد غذایی ما و در عین حال افزایش رشد اقتصادی و حفاظت از محیط زیست به زندگی کانادایی ها کمک زیادی می کند. برای حمایت از آینده ای پایدار، دولت کانادا به ترویج و گسترش بخش پر جنب و جوش باغبانی زینتی کانادا کمک می کند.

امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، از سرمایه گذاری نزدیک به 1.5 میلیون دلار برای دو پروژه با انجمن چشم انداز مهدکودک کانادا (CNLA) برای کمک به جذب فرصت های جدید برای رشد بازار و افزایش صادرات خبر داد.

این اعلامیه مصادف با آغاز سال باغ 2022 شورای باغ کانادا است که بخش باغبانی کانادا و میراث غنی باغ را گرامی می دارد و جشن می گیرد. سال 2022 صدمین سالگرد بخش باغبانی زینتی کانادا است که با صدمین سالگرد CNLA مشخص شده است.

تا 1.36 میلیون دلار بودجه از طریق برنامه AgriMarketing از تلاش های CNLA برای افزایش درصد سهم بازار داخلی محصولات مهد کودک و افزایش صادرات بین المللی به کشورهای هدف حمایت می کند. این صندوق ها از ابتکارات تبلیغاتی، از جمله فعالیت های بازاریابی برای سال باغ، و همچنین ماموریت های تجاری ورودی و خروجی، ارائه آموزش های فنی، حضور در نمایشگاه های تجاری، تحقیقات بازار و حمایت از تجارت حمایت خواهند کرد.

111,309 دلار اضافی از طریق برنامه AgriAssurance به CNLA کمک می کند تا برنامه Clean Plants را مدرن کند و به کشاورزان کانادایی این امکان را می دهد تا به مشتریان داخلی و بین المللی اطمینان دهند که گیاهانی که می فروشند عاری از آفات و بیماری هستند.

دولت کانادا متعهد به کمک به تقویت، تنوع و رشد بازارها برای صنعت مهدکودک و مناظر طبیعی کانادا، از طریق برنامه‌های تحت مشارکت کشاورزی کانادا است که به تقویت بخش کشاورزی کانادا کمک می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.